Forum > Demolåtar
Gurano & Eddi - Warlords
Gurano:
--- Citat från: Eddi skrivet 07.01.2017, 20:06:15 ---Kolla mailen- hoppas du har kvar samma annars får du skicka mig en ny :D
--- Slut citat ---
Örnen har landat :)
Gurano:
Nu med Eddis sång :D
Roffe H:
Funkar ju bra med sång också, kanske lite mycket reverb, men det bidrar samtidigt till den mörka stämningen...bra sång av Eddi :)
Roffe H
spacetrucker:
Låter bra men virvelkaggen låter som em den var lånad från nån annan låt. Den passar inte in i ljudbilden tycker jag. Låten är ju lite drömsk och svävande och virveln "kommer mot ögonen"... om du förstår vad jag menar. Mest tycker jag den sticker ut i början av låten, sen mot slutet när det är lite mer ös sjunker den in lite bättre. Annars gillar jag låten :)
//Space
Gurano:
--- Citat från: Roffe H skrivet 08.01.2017, 19:35:19 ---Funkar ju bra med sång också, kanske lite mycket reverb, men det bidrar samtidigt till den mörka stämningen...bra sång av Eddi :)
Roffe H
--- Slut citat ---
tack - kul att det funkar. Vi fpr se om det blir någon ändring av reverbet
--- Citat från: spacetrucker skrivet 08.01.2017, 20:19:42 ---Låter bra men virvelkaggen låter som em den var lånad från nån annan låt. Den passar inte in i ljudbilden tycker jag. Låten är ju lite drömsk och svävande och virveln "kommer mot ögonen"... om du förstår vad jag menar. Mest tycker jag den sticker ut i början av låten, sen mot slutet när det är lite mer ös sjunker den in lite bättre. Annars gillar jag låten :)
//Space
--- Slut citat ---
Förstår vad du menar med virveln - har själv haft ändringstankar på den där :D
Vi får se
Tack för komments
/G
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida