Forum > Färdiga produktioner

Asti - First site (klar)

<< < (10/11) > >>

MaxB:
Snubblade över denna i morgonens musiklyssning och kan konstatera att det är ett läckert hantverk med mycket skön känsla!

Härligt att du levererar, trots att du e en gammal gubbe...   B)  :lol:  :wub:

Asti:

--- Citat från: MaxB skrivet 18.02.2017, 10:59:25 ---Snubblade över denna i morgonens musiklyssning och kan konstatera att det är ett läckert hantverk med mycket skön känsla!

Härligt att du levererar, trots att du e en gammal gubbe...   B)  :lol:  :wub:

--- Slut citat ---
Det tackar jag för!  :)
Tack för feedbacken pojkspoling!  B)
/Asti t.f. seniormusiker

aROCKER:
Skön låt!
Känns proffsigt...läste texten först och vart osäker på hur det skulle kännas, skitbra vart det!!!

Eddi:
Klart man lyssnar igen när den kommer tll ytan hela tiden och det är inte så konstigt det är en fantastisk låt. Det slår mig att nu när jag lyssnar att det inte alls vore otänkbart att MJ kunde ha framfört denna både arr o sång ger mig de känslorna och hade han gjort den så hade det liksom varit fyrtilottamiljoner lyssningar på spotten tråkigt att heta Asti då på nåt sätt, ingen jäkel bryr sig utom vi närmaste typ. Det här är en global låt.....punkt.

91:an:
Jag tycker det är en bra komposition och melodi med denna kontrast mellan vers och refräng. Har själv aldrig använt vocoder och hör inte riktigt vad som är vocoder här. Är det den glidande syntstämman? För sångstämman som följer melodin en oktav upp är väl du?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion