Forum > Färdiga produktioner

mahan - CARRIED AWAY

<< < (7/8) > >>

mahan:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 02.06.2008, 00:03:03 ---Tjena igen.
Massiv genomgång av gamla låtar? Kan vara nyttigt då man utvecklas hela tiden.Detta låter riktigt bra mix lir mässigt nu,det gjorde det iofs tidigare..Gillar det ensamma partiet skarpt med basen7sången,var det så tidigare? Har för mig att det inte var så..
Färdigt? Japp!!!
Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Tjou Mike!
Måste damma av gammalt halvfärdigt och blänka upp det, och blir verkligt glad när det får KLARSIGNAL FÖR FÄRDIGA SIDAN!
Och c-delen blev utbytt mot trum/bas/sångdel, tycks åxå funka!

tack o båkk för lyssning o comment! :)

h.  johan

mahan:

--- Citat från: cykeln skrivet 02.06.2008, 11:20:13 ---Ahhh .. är det inte ZZ-top som stämmer upp!
Gott klös i gitarrer
Bas/sång-partiet lyfter låten och gör dessutom att avslutningen blir starkare
med den goda stämsången - riktigt bra tryck
(vid några tillfällen är stämmorna inte riktigt på plats.. eller??)
Låter mycket färdigt detta.

--- Slut citat ---

Oj oj, Cykeln vilken fin kommentar, värmer! :)
Kul att arret gillas, och vad sången gäller så.... lite surt på sina ställen.
Men omsjungningen får vänta, och jag har lyssnat så många ggr att....blivit van med det! :P

Tackar för lyssning o snygg kommentar! :)

h.  johan

Emulator:
bra med bacon nu. har nååååååågra skitkommentarer:

Trummorna. Programmeringen (jaja, spelet :D ) låter kalas. Tyvärr gör inte ljuden det :( har inget svar på hur man får bort EZ ur drummer ...

Basen. mer strängrassel och lite upp i volym. en smaksak förvisso,  men så tycker jag .)

halvtempokompet kunde livas upp med något annat. congas? mer mässing? blir lite torftigt?

Sången blir bätttre o bättre. Still going strong :)

mahan:

--- Citat från: Emulator skrivet 02.06.2008, 17:20:51 ---bra med bacon nu. har nååååååågra skitkommentarer:
Trummorna. Programmeringen (jaja, spelet :D ) låter kalas. Tyvärr gör inte ljuden det :( har inget svar på hur man får bort EZ ur drummer ...
Basen. mer strängrassel och lite upp i volym. en smaksak förvisso,  men så tycker jag .)
 halvtempokompet kunde livas upp med något annat. congas? mer mässing? blir lite torftigt?
Sången blir bätttre o bättre. Still going strong :)

--- Slut citat ---

Tjou mannen!

Jag håller nog att bli skitkastad, no probs.
Men att kalla mina trummor för Ez, det svider illa, min EZ slängde jag nämnligen i slasken för ett år sedan, nu e det AD som står för sounden! :o
Men smak o tycke e det som gäller precis som du säger. Och genom all "skitkommentering" tycker jag mig finna nåt av positivitet trots allt,
kul att du gillar baconet , det e bara det stekta ägget som inte sitter... :rolleyes:

takkar för lyssning o commentz Emu! :)

h.  johan

Emulator:
Ah :) OK :D AD :D men du fattar  hur jag menar ?

och, resten av påpekandena ÄR riktiga småsaker :)  låter skitbra överlag!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion