Forum > Färdiga produktioner
mahan - CARRIED AWAY
mahan:
--- Citat från: Tant Fransa skrivet 27.09.2007, 11:05:57 ---Svårt för mig att kommentera på ett intelligent sätt, mer än att jag tycker det låter bra. Alltid imponerad av folk som kan få till låtar som inte låter Lasse Berghagen (dvs. som mina brukar göra :blush: )
Och den är låter verkligen inte alls som Lasse Berghagen. :lol:
/Malin
--- Slut citat ---
Näemen va kul Malin att se dig kommentatorbänken!
Glöm allt som har med inteligens att göra, här e det bäst att kommentera med bondförnyft. :D
JA det känns ju skönt att inte låta som LB, fast han har ju åxå sina goda sidor.
TAckar MAlin för lyssning o kommentar,
hoppas vi får se o framförallt höra mer av dig i fortsättningen! :)
h. johan
EDIT: ny version uppe 27.09
Du kan lyssna åxå HÄR
Tant Fransa:
--- Citat från: mahan skrivet 27.09.2007, 11:45:05 ---
Glöm allt som har med inteligens att göra, här e det bäst att kommentera med bondförnyft. :D
JA det känns ju skönt att inte låta som LB, fast han har ju åxå sina goda sidor.
--- Slut citat ---
Vill bara upprätta min heder: jag HAR faktiskt kommenterat på KR flera gånger tidigare - inte dina alster, dock ;)
mahan:
--- Citat från: Tant Fransa skrivet 27.09.2007, 13:52:45 ---
--- Citat från: mahan skrivet 27.09.2007, 11:45:05 ---
--- Slut citat ---
Vill bara upprätta min heder: jag HAR faktiskt kommenterat på KR flera gånger tidigare - inte dina alster, dock ;)
--- Slut citat ---
OK, sorry, my misstake!
Men huvudsaken är att du hänger med :)
jay thomas:
Cudos! Denna var det bra (lagom) drag i. Minne mig om åttitalet när gitarrer var det som gällde... :)
mahan:
--- Citat från: jay thomas skrivet 27.09.2007, 15:20:54 ---Cudos! Denna var det bra (lagom) drag i. Minne mig om åttitalet när gitarrer var det som gällde... :)
--- Slut citat ---
He he, tackar för komment JayT!
Skrattar därför att just 80-talet var det synthar för mig som gällde, det är först senaste året jag kommit igäng med gurorna!
Kul att du gillar (lagomt) :D
tackar för lyssingen o kommenten
h. johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida