Forum > Färdiga produktioner
mahan - CARRIED AWAY
mahan:
--- Citat från: equality skrivet 24.09.2007, 20:59:01 ---
--- Citera ---...Så jag tycker att det är lite onödigt att meddela gång på gång att "detta äe inte min genr men", en åsikt har var och en ändå...
/quote]
Det var jag som skrev så som en brasklapp för att kritiken blir kanske lika initierad som när det gäller musik man inte lyssnar och pysslar med själv. Håller med dig om att man kan ändå ha en åsikt om musik som inte är ens genre och det har jag, varje dag. :D
--- Slut citat ---
Right on the spot! :D
--- Slut citat ---
equality:
--- Citat från: mahan skrivet 23.09.2007, 05:41:07 ---...Så jag tycker att det är lite onödigt att meddela gång på gång att "detta äe inte min genr men", en åsikt har var och en ändå.
--- Slut citat ---
Det var jag som skrev så som en brasklapp för att kritiken blir kanske lika initierad som när det gäller musik man inte lyssnar och pysslar med själv. Håller med dig om att man kan ändå ha en åsikt om musik som inte är ens genre och det har jag, varje dag. :D
equality:
F'låt Johan. Skulle inte bli dubbelpost men det förra blev så konstigt och jag försökte göra om det och då hann du skriva nåt innan jag fick till det. Ja, ja jag lärde(+) mig detta med datorer sent, sent i livet... :D Och idag har jag pratat med Burnin Sven och det bara lyste "Mac, Mac, Ma..." ur hans 50+-ögon. :blink: :rolleyes: :D
mahan:
OK EQ..
Då är jag med igen, skrapade nästan dom sista gråa.... :D :P
Tant Fransa:
Svårt för mig att kommentera på ett intelligent sätt, mer än att jag tycker det låter bra. Alltid imponerad av folk som kan få till låtar som inte låter Lasse Berghagen (dvs. som mina brukar göra :blush: )
Och den är låter verkligen inte alls som Lasse Berghagen. :lol:
/Malin
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida