Forum > Färdiga produktioner
mahan - CARRIED AWAY
DåligtGehör:
En fattig mjukmysig, opysig, oromantisk, njutningsmänniska till man lite på fel sida om 50-strecket (dvs under).
Tycker om att arbeta med det jag tycker om, men har även en förkärlek för långsamhet och lättja.
Har inget stort behov av att synas men tycker om att deltaga och skapa bra saker.
Är inte särskilt lättförtad när det gäller musik och annan kultur. Kan vara rätt krävande och gnällig
men kan inte bättre själv :(
Var det en fin profil :unsure:
mahan:
--- Citat från: DåligtGehör skrivet 23.09.2007, 22:21:59 ---En fattig mjukmysig, opysig, oromantisk, njutningsmänniska till man lite på fel sida om 50-strecket (dvs under).
Tycker om att arbeta med det jag tycker om, men har även en förkärlek för långsamhet och lättja.
Har inget stort behov av att synas men tycker om att deltaga och skapa bra saker.
Är inte särskilt lättförtad när det gäller musik och annan kultur. Kan vara rätt krävande och gnällig
men kan inte bättre själv :(
Var det en fin profil :unsure:
--- Slut citat ---
Ojaa, snyggt DG!
Släng in nåt av detta fakta i din profil här på KR, den e ju ganska tom och intetsägande för tillfället ;)
h. Johan
Harmonica mike:
Japp då kör vi denna.
Gillade denna mer,fast båda kan tillskrivas samma genre.I denna sjunger du "I´m a blue eyed guy",det är väl "Carried away" jag lyssnar på...Har för mig att du har en låt som heter "Blue eyed guy"..Nåväl..
Här ligger komp guran mera "rätt i ljudbilden,sången är lite låg..Basen lite för dominant.En liten skärning i det låga,men bara lite så du inte tappar trycket.Nice sound på solo guran,dra på lite mer på den volym mässigt.Trummorna kalas fillsade..Sången bra,fast lite låg...Jag gillar din finska brytning i Engelskan.Det ger en personlig bild av sången som är ovanlig och bra.
På bägge dina senaste så har jag lyssnat i lurar,så jag lämnar en liten reservation för den totala ljudbilden tills jag lyssnat i mina monitorer.Oftast så brukar det vara samstämmigt - men man vet ju aldrig..
Stängde av motorsågen rätt snabbt,nagelfilen var mera rätt som verktyg..
Strongt jobbat igen Johan,let them come..
Mvh
Micael
mahan:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 24.09.2007, 16:17:08 ---Japp då kör vi denna.
Gillade denna mer,fast båda kan tillskrivas samma genre.I denna sjunger du "I´m a blue eyed guy",det är väl "Carried away" jag lyssnar på...Har för mig att du har en låt som heter "Blue eyed guy"..Nåväl..
Här ligger komp guran mera "rätt i ljudbilden,sången är lite låg..Basen lite för dominant.En liten skärning i det låga,men bara lite så du inte tappar trycket.Nice sound på solo guran,dra på lite mer på den volym mässigt.Trummorna kalas fillsade..Sången bra,fast lite låg...Jag gillar din finska brytning i Engelskan.Det ger en personlig bild av sången som är ovanlig och bra.
På bägge dina senaste så har jag lyssnat i lurar,så jag lämnar en liten reservation för den totala ljudbilden tills jag lyssnat i mina monitorer.Oftast så brukar det vara samstämmigt - men man vet ju aldrig..
Stängde av motorsågen rätt snabbt,nagelfilen var mera rätt som verktyg..
Strongt jobbat igen Johan,let them come..
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
TAckar Bodenmannen för nagelfilen! :D
Jovisst är båda låtarna samma genre, och den som lyssnar riktigt noggrannt så kanske märker att texten e den samma i bådda låtarna. Ska nog få varsin text småningom bara Krister hinner vässa pennan sin. Och nivåerna ska kollas, skära o slipa lite till, är ju halvfärdigt. Men lilla Cubasen gjorde riktigt gott ifrån sig.
Tanknx mate för kommentar, :)
h. Johan
equality:
--- Citera ---...Så jag tycker att det är lite onödigt att meddela gång på gång att "detta äe inte min genr men", en åsikt har var och en ändå...
/quote]
Det var jag som skrev så som en brasklapp för att kritiken blir kanske lika initierad som när det gäller musik man inte lyssnar och pysslar med själv. Håller med dig om att man kan ändå ha en åsikt om musik som inte är ens genre och det har jag, varje dag. :D
--- Slut citat ---
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida