Forum > Demolåtar

Female Predator? med The Roof Project

<< < (2/2)

mahan:
Svaret på din fråga är enkelt o kort: JAVISST!
Om vi en gång lyssnat på låten som aningen rawmaterial så kommer jag säkert att lyssna på nästa version. Det att kunna avgöra när en låt är färdig är en mycket knepigare fråga att svara på.

HAr själv ett antal ggr slängt upp låtar som jag själv tyckt att var definitivt färdiga, men så har gänget här vässt yxorna och dragit igång motorsågarna och fällt min låt, nåja lite överdrivet skrivet men hoppas du fattar vinken.

Så det är bara att skruva vidare, åtminstone tills du själv kan titta dig i spegeln och säga "Nu e den färdig"  :)

h.  Johan

equality:
Gillar melodin som samtidigt påminner om något, kommer inte på vad i reffen där, säkert nåt sextiotalstjosan så det är glömt och begravet   :D. Verkar som tonarten är lite hög för sångaren. Gitarren dominerar för mycket som sagt. Psykedelisk orgel som flippar ut lite gillas. Saknas bättre ljudkvalitet, schyssta till sång och gitarr. Trummorna låter väldigt bra, utan att vara kännare påstår jag det. Och yes kan tänka mig att lyssna på detta när den är klar. Lycka till!  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion