Forum > Demolåtar

jTa - Cistern far away

<< < (3/3)

Toby:
Mycket trevlig lyssning! Du bygger ett vackert ljudlandskap som harmonierar fint med dina bilder. Fulländat tycker jag!
Mvh Toby

John Isak:

--- Citat från: Toby skrivet 05.12.2016, 19:48:26 ---Mycket trevlig lyssning! Du bygger ett vackert ljudlandskap som harmonierar fint med dina bilder. Fulländat tycker jag!
Mvh Toby

--- Slut citat ---

Stort tack Toby! :) Vad kul att du gillar och jag bockar djupt! :)

Emulator:
det är inte alls lätt att lyssna för att kommentera och ge feedback. man sitter ju och stirrar på alla vackra bilder bara!

Men som ljudlandskap och komposition/genomförande så betyder väl det bara att det är bang on target? Snyggt tycker jag, väl valda ljud och måttfullt av allt.

bra rattat!

John Isak:

--- Citat från: Emulator skrivet 07.12.2016, 01:28:43 ---det är inte alls lätt att lyssna för att kommentera och ge feedback. man sitter ju och stirrar på alla vackra bilder bara!

Men som ljudlandskap och komposition/genomförande så betyder väl det bara att det är bang on target? Snyggt tycker jag, väl valda ljud och måttfullt av allt.

bra rattat!

--- Slut citat ---

Stort tack Emulator! :) :) Glädjer mig extra, då du har ett sinne för både musik och bild själv! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion