Forum > Demolåtar
Elvshand (f.d. MaxB) - Hunden vid min sida
MaxB:
--- Citat från: Asti skrivet 26.11.2016, 23:27:56 ---Skön, enkel, tillbakalutad låt! Jag gillar också dragspelet, när det spelas så här! :)
Du sjunger avslappnat och fint. Behöver inte vara krångligare än så här.
--- Slut citat ---
Tack, vet ändå vad flera syftat på avseende taffliga gitarrer i synnerhet initialt. Har nog tänkt att det krävs omspel.
spacetrucker:
Precis som Eddi är jag inte heller helt galen i sån här musik... vilket ju egentligen är rätt lustigt för dethär är ju lite samma stil som Mark Knopfler gör... och honom gillar jag skarpt (kommer att tänka på hans låt "Miss You Blues"). Nå, anyway, mixen låter OK, sången är bra, dragspelet gillas. Ett soloparti med dragspelet kunde sitta bra.
"Pretty good but you ain't no Mark Knopfler" :lol:
//Space
MaxB:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 28.11.2016, 08:36:28 ---Precis som Eddi är jag inte heller helt galen i sån här musik... vilket ju egentligen är rätt lustigt för dethär är ju lite samma stil som Mark Knopfler gör... och honom gillar jag skarpt (kommer att tänka på hans låt "Miss You Blues"). Nå, anyway, mixen låter OK, sången är bra, dragspelet gillas. Ett soloparti med dragspelet kunde sitta bra.
"Pretty good but you ain't no Mark Knopfler" :lol:
//Space
--- Slut citat ---
Although it's a little bit late - in working on it! :lol:
Han är fantastiskt inspirerande!
Roffe H:
Härlig naturromantik, som sagt...behöver inte vara svårare än så här. Fin sång och mysigt dragspel. :)
Gillar/Roffe H
pxm:
Mixen är riktigt lyckad, sången är bra och texten når fram. Dragspel är jättecoolt, jag gillar det. Min morfar spelade dragspel. :)
Behaglig lyssning. Tack, Max B !!!
mvh
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida