Forum > Demolåtar
jTa - Snowey Like Joey
John Isak:
--- Citat från: HasseFX skrivet 12.11.2016, 15:24:46 ---
--- Citat från: John Isak skrivet 12.11.2016, 14:19:45 ---Oerhört inaktiv med musik, men idag gjorde jag ett undantag, bara för att "värma fingrarna".
--- Slut citat ---
Du har "det" kvar - får väl hoppas på en kall vinter så att du behöver värma fingrarna oftare ;)
--- Slut citat ---
Bugar djupt och tackar Hasse! :) Då får vi hoppas det! :) Ibben var med mha "gaspedal" dessutom! :)
John Isak:
--- Citat från: Emulator skrivet 12.11.2016, 16:08:49 ---Tyckte om det! gillar den där bruiga basen mycket. snyggt byggt allihop. sluta sluta med musik =)
--- Slut citat ---
Stort tack och djup bock, Emulator! :) :D Kopplade in min gamla Alesis SR-16 som fick stå för rytmen, medan Battery stod för ljud och sedan var det en "blandad sallad" av saker som användes. :)
MaxB:
Så gott att nya landskap skapas ute på ön.
Fräckt med den ostiga reggae-orgeln (cheesy organ?).
John Isak:
--- Citat från: MaxB skrivet 12.11.2016, 18:34:57 ---Så gott att nya landskap skapas ute på ön.
Fräckt med den ostiga reggae-orgeln (cheesy organ?).
--- Slut citat ---
Tack, tack MaxB! :) Nja, den ska likna någon slags Farfisa. ;)
Eddi:
Lyssnat men inte förstått eller jorå men första minuten var liksom lite mycket överstyrda synt ljud som jag inte kom överens med. Sedan kom en skön sekvens och sen en funktig historia som tog slut alldeles för snabbt. Bra att du luftar fingrarna. :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida