Forum > Demolåtar
jTa - Snowey Like Joey
Marsall:
Manna för öronen ..Gillar svängningarna i denna synthgodis ..Finfint! :D
Gurano:
Låter bra på det stora hela.
Kul med en liten släng av reagge-stuk - tycker dock att den kunde räcka med reagge första vändan.
/Gurano
John Isak:
--- Citat från: Eddi skrivet 13.11.2016, 04:57:26 ---Lyssnat men inte förstått eller jorå men första minuten var liksom lite mycket överstyrda synt ljud som jag inte kom överens med. Sedan kom en skön sekvens och sen en funktig historia som tog slut alldeles för snabbt. Bra att du luftar fingrarna. :D
--- Slut citat ---
Haha, jag satsar på spelar in och fattar ingenting... ;)
Tackar för lyssning och tyck Eddi! :)
--- Citat från: Marsall skrivet 13.11.2016, 11:13:43 ---Manna för öronen ..Gillar svängningarna i denna synthgodis ..Finfint! :D
--- Slut citat ---
Tackar Marsall! :D :D Manna för öronen tar jag till mig! :)
--- Citat från: Gurano skrivet 13.11.2016, 14:10:18 ---
Låter bra på det stora hela.
Kul med en liten släng av reagge-stuk - tycker dock att den kunde räcka med reagge första vändan.
/Gurano
--- Slut citat ---
Tackar Gurano! :) Tror att rytmen heter R&B på Alesises men Farfisan förvirrar förmodligen.
Marruschkka:
Väldigt skönt ljudlandskap du har fått till här :rolleyes: :P
Ger det inte mersmak? ;)
/Marre
John Isak:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 15.11.2016, 13:01:33 ---Väldigt skönt ljudlandskap du har fått till här :rolleyes: :P
Ger det inte mersmak? ;)
/Marre
--- Slut citat ---
Tackar Marre! :)
Och faktiskt inte! Det har gått så lång tid med icke-musik så det är väldigt kul att ta en paus i pausen, men suget att drag igång i ett högre tempo igen, saknas helt, tro't eller ej.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida