Forum > Färdiga produktioner

Leif - Du Gav Mig Livet (Begravningslåt)

<< < (3/4) > >>

Roffe H:
Jättefint, känslosamt och stämningsfullt.
/Roffe H

Marsall:
Nej sjung inte om för tusan muggar..jag menade mer om du kunde justera på annat vis mina öron kan också luras av det lilla ekot som finns i bakgrunden.Så jag instämmer med henrik o fler..Häll lim i mixern..underbar framförd låt!!  :)

Leif:

--- Citat från: Gurano skrivet 13.11.2016, 14:02:17 ---Hur fin som helst - ändra inget!
/Gurano

--- Slut citat ---

Oj! Kul att du gillar den. :)

--- Citat från: Henric skrivet 13.11.2016, 16:49:31 ---Fantastiskt fint och stämmningsfullt! Exellent gitarrspel och vacker sångröst! Ändra inget, häll lim i mixerbordet!  :rolleyes:

Mvh Henric

--- Slut citat ---

Riktigt roligt att låten är uppskattad. :) Kanske får överväga om den helt enkelt ska vara klar såhär då.

--- Citat från: Roffe H skrivet 13.11.2016, 16:54:51 ---Jättefint, känslosamt och stämningsfullt.
/Roffe H

--- Slut citat ---

Härligt! Tack för orden, Roffe! :)

--- Citat från: Marsall skrivet 13.11.2016, 19:38:03 ---Nej sjung inte om för tusan muggar..jag menade mer om du kunde justera på annat vis mina öron kan också luras av det lilla ekot som finns i bakgrunden.Så jag instämmer med henrik o fler..Häll lim i mixern..underbar framförd låt!!  :)

--- Slut citat ---

Ok! :) Då är jag med dig. Ja, ekot kan ju spöka lite.
Tack ska du ha återigen! :)

Asti:
Oj, så fint! Skitbra sång med fin inlevelse och jättesnyggt gitarrplock!
Kunde tänka mig ett piano, som kommer in och slår an försiktiga ackord
en bit in i låten och kanske även en bas, som dyker upp samtidigt.
Däremot tycker jag inte det finstämda ska förstöras med trummor.
Mixen verkar bra. Kanske att den plockande gitarren (något till vänster i mixen)
kunde sänkas en liten aning....
Fin text också! Det här gillade jag mycket!
/Asti

Leif:

--- Citat från: Asti skrivet 14.11.2016, 21:07:22 ---Oj, så fint! Skitbra sång med fin inlevelse och jättesnyggt gitarrplock!
Kunde tänka mig ett piano, som kommer in och slår an försiktiga ackord
en bit in i låten och kanske även en bas, som dyker upp samtidigt.
Däremot tycker jag inte det finstämda ska förstöras med trummor.
Mixen verkar bra. Kanske att den plockande gitarren (något till vänster i mixen)
kunde sänkas en liten aning....
Fin text också! Det här gillade jag mycket!
/Asti

--- Slut citat ---

Stort tack, Asti!
Piano skulle säkert kunna göra vissa delar mer kraftfulla. Ingen dum idé alls.
Provade med percussion i en annan version, men fick aldrig till det utan att det slogs med resten av instrumenten, så du har säkert rätt.
Ska kika på det där med att sänka plockgitarren något.

Tack för din feedback! :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion