Forum > Demolåtar

Mr G - Nytt ljudkort

<< < (2/2)

Emulator:

--- Citat från: Eddi skrivet 11.11.2016, 19:55:42 ---Bra ljud sköna riff i låten kanske tycker att trummorna är lite väl på men det kan försvinna med en sång till. Ingen melodi dyker upp direkt men nästan typ - så fler lyssningar krävs.

--- Slut citat ---

jao, håller med =)

Henric:
Låter gött - alltid svårt för att inte säga omöjligt att spika mixen innan sången är inspelad - i detta skede skulle jag vilja ha ner sologuran som har ett grymt gött ljud något, ligger lite ovanpå tycker jag! Kan säkert bli hur bra som helst med en bra text och lite sång!

Mvh Henric

Gurano:

--- Citat från: Emulator skrivet 12.11.2016, 16:18:00 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 11.11.2016, 19:55:42 ---Bra ljud sköna riff i låten kanske tycker att trummorna är lite väl på men det kan försvinna med en sång till. Ingen melodi dyker upp direkt men nästan typ - så fler lyssningar krävs.

--- Slut citat ---

jao, håller med =)

--- Slut citat ---
Oki Tack

--- Citat från: Henric skrivet 12.11.2016, 16:59:03 ---Låter gött - alltid svårt för att inte säga omöjligt att spika mixen innan sången är inspelad - i detta skede skulle jag vilja ha ner sologuran som har ett grymt gött ljud något, ligger lite ovanpå tycker jag! Kan säkert bli hur bra som helst med en bra text och lite sång!

Mvh Henric

--- Slut citat ---
Ja så e de - därför är den bara grovmixad. Guraljud mm anpassas bättre senare när alla instrument/sång finns på plats

/Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion