Kontrollrummet

Bygge av G-SSL bus kompressor

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Florian le Sage

  • Gäst
Visst-jag tycker bara att om man ändå lägger över 2 papp på ett bygge + noggrannt arbete och förmodligen i och med det inser att det här inte bara är på skoj- ja då kunde man rimligen lägga en femhundring-tusing eller så extra på schysstare knappar/mätare etc, jag menar har ni verkligen råd att "leka" bort sånt här och chansa på att det "kanske" kommer ut en kompressor etc???

Jag har definitivt inte så mycket stålar (och det tror jag inte någon annan här heller har) och gör detta enbart i syfte att få en bra klon som bevisligen fungerar enl. andra för en mycket vettig peng!

Jag skulle aldrig göra detta med mindre än det jag vet om mina egna kunskaper, klart att alla får göra vad dom vill med sina liv etc men seriöst; inget för wannabees/hobbynissar som inte har koll på det jag nämnde tidigare, lej bort jobbet i så fall!

Vi får se hur det utvecklar sig, jag är på om jag får råd och jag skall kolla efter lite varianter om jag får tid, nu är det gonatt, går upp 5.00 nuförtiden... ^_^


olofd

  • Gäst
Låt oss göra vad vi vill med våra pengar.
2000 är inga pengar för mig iaf.
Men vill inte lägga massa mer.

Vill inte ha kompressorn till något speciellt, behöver den inte så mkt.
Mest för att det är kul att testa, går det åt helvete så gör det.

Alla har olika förutsättningar.

//Olof


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
Kommer frontarna att bli frästa eller bara lackade med texten!?
Om de fräses ut kan man ju utan problem slipa ner lacken om man så önskar.. ja kommer nog isf göra det!!
frågan kvarstår fortfarande?
kommer frontarna bli frästa eller "bara" lackade!?
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Utloggad flintan

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 373
    • Visa profil
FINNS DET NÅGON HÄR PÅ FORUMMET SOM KAN TA PÅ SIG ATT GÖRA EN VÄLDIGT DETALJERAD GUIDE (på svenska)
HUR NI GÅR TILL VÄGA??
SKULLE NOG FÅ MÅNGA FLER ATT VÅGA TESTA OM MAN VET ATT DET KOMMER FINNAS EN SÅDAN.

//olof

På mönsterkorten står det skrivet vad alla komponenter har för värde. Jag kommer märka upp alla komponenter, motstånd o.s.v. Är det ändå något som är oklart är det bara att fråga här på forumet.

Ang. lödning så finns det mycket info om det på nätet. Jag kan kolla upp det och posta lite länkar.

Att sortera i påsar och märka upp alla komponenter kommer bli ett jättejobb för mig så jag vet inte om jag har tid att göra nån heltäckande guide på svenska. Men det finns tonvis med info om GSSL bygget på Engelska.

Men jag kommer iallafall att sammanställa dokument över de viktiga saker man bör veta.

Edit: Sen kan jag givetvis ta lite bilder när jag bygger min klon också.
http://soundcloud.com/samsas-violin


Utloggad flintan

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 373
    • Visa profil
Kommer frontarna att bli frästa eller bara lackade med texten!?
Om de fräses ut kan man ju utan problem slipa ner lacken om man så önskar.. ja kommer nog isf göra det!!
frågan kvarstår fortfarande?
kommer frontarna bli frästa eller "bara" lackade!?

Fronterna är "powder coated" i svart (vad nu exakt det innebär). Hålen är frästa och texten är screentryckt.
http://soundcloud.com/samsas-violin


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
bara lite info....fronter kan man vattenskära ut ur eloxerad aluminium. Finns röd grön blå svart...mattslipad, borstad...eller vad man vill.

 Är ni ett gäng som ska ha samma blir det bra pris, tror att man för 1mm blankeloxerad plåt, 500x1000 för 600 kr, minns inte leverantör på rak arm.

:)

https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
Kommer frontarna att bli frästa eller bara lackade med texten!?
Om de fräses ut kan man ju utan problem slipa ner lacken om man så önskar.. ja kommer nog isf göra det!!
frågan kvarstår fortfarande?
kommer frontarna bli frästa eller "bara" lackade!?

Fronterna är "powder coated" i svart (vad nu exakt det innebär). Hålen är frästa och texten är screentryckt.
ok, så med andra ord, den går att slipa ner o sen mecka egen logo på, men de e ett jädrans jobb..  ^_^
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


olofd

  • Gäst
Det är bra flintan.
Posta gärna så mkt länkar du kan hitta.
så att man kan skriva ut och ha en färdig bunt.
Plus att man får fråga här på forummet.

bara man har någonstans att vända sig ifall man skulle få hjärnspån.

för min del spelar komponenter för utseende som sagt NOLL ROLL.
Har aldrig förstått varför musikprylar måste se flashiga ut.
De ALLRA fetaste prylarna brukar ändå vara strykfula.

Däremot betalar jag gärna mer för för mer "välljudande" och "välfungerande" komponenter.

//MVH Olof
« Senast ändrad: 16.10.2007, 09:52:31 by olofd »


Utloggad flintan

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 373
    • Visa profil
bara lite info....fronter kan man vattenskära ut ur eloxerad aluminium. Finns röd grön blå svart...mattslipad, borstad...eller vad man vill.

 Är ni ett gäng som ska ha samma blir det bra pris, tror att man för 1mm blankeloxerad plåt, 500x1000 för 600 kr, minns inte leverantör på rak arm.

:)



1mm är för tunt. Krävs 3-4mm för fronter. Sen kostar ju den andra lådan 600 kr komplett inkl. frakt. Det här är väl bara för fronten isåfall?
http://soundcloud.com/samsas-violin


Utloggad flintan

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 373
    • Visa profil
Kommer frontarna att bli frästa eller bara lackade med texten!?
Om de fräses ut kan man ju utan problem slipa ner lacken om man så önskar.. ja kommer nog isf göra det!!
frågan kvarstår fortfarande?
kommer frontarna bli frästa eller "bara" lackade!?

Fronterna är "powder coated" i svart (vad nu exakt det innebär). Hålen är frästa och texten är screentryckt.
ok, så med andra ord, den går att slipa ner o sen mecka egen logo på, men de e ett jädrans jobb..  ^_^

Nejdå, att slipa är nog snabbt avklarat. Köp fint sandpapper och våtslipa en 20 min eller så så är du hemma. Sen kan man etsa den råa aluminiumytan i kaustiksoda ett tag för att få en jämn och matt yta.

Att få dit ny text kan däremot vara ett jäkla meck.
http://soundcloud.com/samsas-violin


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
bara lite info....fronter kan man vattenskära ut ur eloxerad aluminium. Finns röd grön blå svart...mattslipad, borstad...eller vad man vill.

 Är ni ett gäng som ska ha samma blir det bra pris, tror att man för 1mm blankeloxerad plåt, 500x1000 för 600 kr, minns inte leverantör på rak arm.

:)



1mm är för tunt. Krävs 3-4mm för fronter. Sen kostar ju den andra lådan 600 kr komplett inkl. frakt. Det här är väl bara för fronten isåfall?

Jo precis. Men bygger vi apparatskåp kör man ofta på någe skräpmaterial med en snygg yta pålaminerad. Sen kanske körningen för 10 fronter skulle bli 800 kr eller något. Bakom de snygga håle kan man sedan borra, eller skjuta med hagelbössa eller nåt annat.

Att få text graverat brukar inte vara så blodigt heller!
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad flintan

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 373
    • Visa profil
bara lite info....fronter kan man vattenskära ut ur eloxerad aluminium. Finns röd grön blå svart...mattslipad, borstad...eller vad man vill.

 Är ni ett gäng som ska ha samma blir det bra pris, tror att man för 1mm blankeloxerad plåt, 500x1000 för 600 kr, minns inte leverantör på rak arm.

:)



1mm är för tunt. Krävs 3-4mm för fronter. Sen kostar ju den andra lådan 600 kr komplett inkl. frakt. Det här är väl bara för fronten isåfall?

Jo precis. Men bygger vi apparatskåp kör man ofta på någe skräpmaterial med en snygg yta pålaminerad. Sen kanske körningen för 10 fronter skulle bli 800 kr eller något. Bakom de snygga håle kan man sedan borra, eller skjuta med hagelbössa eller nåt annat.

Att få text graverat brukar inte vara så blodigt heller!

Det där med hagelbössa kanske man skulle prova..  :)

Hursomhelst, vad det handlar om för mig är att jag får en komplett låda till ett bra pris med baksida + front färdigt att bara montera prylarna i. Dessutom tycker jag personligen att Purushas låda är snyggare än SSL burken och om jag skulle göra en egen design skulle det antagligen bli något snarlikt.

Men om någon vill ta på sig jobbet att ta fram en annan låda för ~600kr/st så är det bara att säga till. Men kolla isåfall ordentligt så alla komponenter passar, både ut- och invändigt. Det blir tillräckligt med jobb för mig att jaga komponenter, märka upp, lägga i påsar o.s.v. och skicka till alla.
http://soundcloud.com/samsas-violin


Utloggad tsmalmbe

Är det här en länk som gäller oss?

http://www.diy-central.com/DIYBuildingTheGyrafSSLCompressor.aspx
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.



Utloggad DrHans

  • DrHans studio
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 143
    • Visa profil
    • DrHans Studio
Vem skall man betala till och när?

Flintan innan sista oktober
DrHans Studio - Inspelningsstudio i Stockholm
Inspelning - Mixning - Re-amping
http://drhansstudio.com
Facebook: http://facebook.com/DrHansStudio


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
bara lite info....fronter kan man vattenskära ut ur eloxerad aluminium. Finns röd grön blå svart...mattslipad, borstad...eller vad man vill.

 Är ni ett gäng som ska ha samma blir det bra pris, tror att man för 1mm blankeloxerad plåt, 500x1000 för 600 kr, minns inte leverantör på rak arm.

:)



tja, om jag får en ritning på fronten av någon kan jag ju ta in offerter? bara för ett dekorativt skikt i nån snygg färg, eloxerad aluminum :D


1mm är för tunt. Krävs 3-4mm för fronter. Sen kostar ju den andra lådan 600 kr komplett inkl. frakt. Det här är väl bara för fronten isåfall?

Jo precis. Men bygger vi apparatskåp kör man ofta på någe skräpmaterial med en snygg yta pålaminerad. Sen kanske körningen för 10 fronter skulle bli 800 kr eller något. Bakom de snygga håle kan man sedan borra, eller skjuta med hagelbössa eller nåt annat.

Att få text graverat brukar inte vara så blodigt heller!

Det där med hagelbössa kanske man skulle prova..  :)

Hursomhelst, vad det handlar om för mig är att jag får en komplett låda till ett bra pris med baksida + front färdigt att bara montera prylarna i. Dessutom tycker jag personligen att Purushas låda är snyggare än SSL burken och om jag skulle göra en egen design skulle det antagligen bli något snarlikt.

Men om någon vill ta på sig jobbet att ta fram en annan låda för ~600kr/st så är det bara att säga till. Men kolla isåfall ordentligt så alla komponenter passar, både ut- och invändigt. Det blir tillräckligt med jobb för mig att jaga komponenter, märka upp, lägga i påsar o.s.v. och skicka till alla.
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad Polpotkin

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 171
  • Hit'er in the shitter
    • Visa profil
    • Sabachthani - Official website
Min ekonomi börjar nog komma på fötter igen runt löning. Det finns dock ett par frågetecken från mig och säkert många andra.

Vilken konstruktion/låda blir det nu?
Finns det nån mer exakt prisuppgift än "runt 2000"? Finns nån övre gräns, typ ABSOLUT inte mer än xxxx kronor..?
Kommer det finnas nån möjlighet att nån mer erfaren byggare kan lägga upp bilder och vettig beskrivning?
Hur lång tid tar det från att man betalar till grejerna ligger framför mig?

Jag föreslår att Flintan tar beslutet själv om det nu är du som ska ordna det praktiska, sen får vi som vill hänga på om vi gillar idén.
Jag vill dock inte säga att jag har bestämt mig till 100% än. Det beror lite på vad svaren blir :) Men det kanske hjälper fler att bestämma sig om dessa frågor reds ut.

Skål!

Sabachthani - Gothic Doom Metal



Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
Min ekonomi börjar nog komma på fötter igen runt löning. Det finns dock ett par frågetecken från mig och säkert många andra.

Vilken konstruktion/låda blir det nu?
Finns det nån mer exakt prisuppgift än "runt 2000"? Finns nån övre gräns, typ ABSOLUT inte mer än xxxx kronor..?
Kommer det finnas nån möjlighet att nån mer erfaren byggare kan lägga upp bilder och vettig beskrivning?
Hur lång tid tar det från att man betalar till grejerna ligger framför mig?

Jag föreslår att Flintan tar beslutet själv om det nu är du som ska ordna det praktiska, sen får vi som vill hänga på om vi gillar idén.
Jag vill dock inte säga att jag har bestämt mig till 100% än. Det beror lite på vad svaren blir :) Men det kanske hjälper fler att bestämma sig om dessa frågor reds ut.

Skål!
läs igenom här så kanske du får lite mer kött på benen..
http://www.gyraf.dk/gy_pd/ssl/ssl.htm
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Utloggad Polpotkin

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 171
  • Hit'er in the shitter
    • Visa profil
    • Sabachthani - Official website
Min ekonomi börjar nog komma på fötter igen runt löning. Det finns dock ett par frågetecken från mig och säkert många andra.

Vilken konstruktion/låda blir det nu?
Finns det nån mer exakt prisuppgift än "runt 2000"? Finns nån övre gräns, typ ABSOLUT inte mer än xxxx kronor..?
Kommer det finnas nån möjlighet att nån mer erfaren byggare kan lägga upp bilder och vettig beskrivning?
Hur lång tid tar det från att man betalar till grejerna ligger framför mig?

Jag föreslår att Flintan tar beslutet själv om det nu är du som ska ordna det praktiska, sen får vi som vill hänga på om vi gillar idén.
Jag vill dock inte säga att jag har bestämt mig till 100% än. Det beror lite på vad svaren blir :) Men det kanske hjälper fler att bestämma sig om dessa frågor reds ut.

Skål!
läs igenom här så kanske du får lite mer kött på benen..
http://www.gyraf.dk/gy_pd/ssl/ssl.htm

Hmm.. På vilket sätt svarar det på mina frågor?

Sabachthani - Gothic Doom Metal


Utloggad Zyan

  • Don Zyan
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 929
  • I´m the Z
    • Visa profil
Det verkar som det blir en billig funktionell låda. Förborrad.

Min kommer inte bli byggd förrän på juluppehållet, så först då kan jag fixa bilder och en enklare instruktion.

Huvudsaken för att kunna bygga är att kunna tyda det som står på kretskorten.


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
Min ekonomi börjar nog komma på fötter igen runt löning. Det finns dock ett par frågetecken från mig och säkert många andra.

Vilken konstruktion/låda blir det nu?
Finns det nån mer exakt prisuppgift än "runt 2000"? Finns nån övre gräns, typ ABSOLUT inte mer än xxxx kronor..?
Kommer det finnas nån möjlighet att nån mer erfaren byggare kan lägga upp bilder och vettig beskrivning?
Hur lång tid tar det från att man betalar till grejerna ligger framför mig?

Jag föreslår att Flintan tar beslutet själv om det nu är du som ska ordna det praktiska, sen får vi som vill hänga på om vi gillar idén.
Jag vill dock inte säga att jag har bestämt mig till 100% än. Det beror lite på vad svaren blir :) Men det kanske hjälper fler att bestämma sig om dessa frågor reds ut.

Skål!
läs igenom här så kanske du får lite mer kött på benen..
http://www.gyraf.dk/gy_pd/ssl/ssl.htm

Hmm.. På vilket sätt svarar det på mina frågor?
kanske inte direkt på just dina frågor, men man får reda lite på vad byget är och vad det har funnits för problem vid bygget!!
även en mindre bygghandbok om ja inte minns fel.. :)
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Florian le Sage

  • Gäst
Det verkar som det blir en billig funktionell låda. Förborrad.

Min kommer inte bli byggd förrän på juluppehållet, så först då kan jag fixa bilder och en enklare instruktion.

Huvudsaken för att kunna bygga är att kunna tyda det som står på kretskorten.

Huvudsaken???
Jo du, med dessa djupa kunskaper inom detta område skulle jag inte råda någon att ta råd/instruktioner från dig... :lol:


Utloggad Zyan

  • Don Zyan
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 929
  • I´m the Z
    • Visa profil
Det verkar som det blir en billig funktionell låda. Förborrad.

Min kommer inte bli byggd förrän på juluppehållet, så först då kan jag fixa bilder och en enklare instruktion.

Huvudsaken för att kunna bygga är att kunna tyda det som står på kretskorten.

Huvudsaken???
Jo du, med dessa djupa kunskaper inom detta område skulle jag inte råda någon att ta råd/instruktioner från dig... :lol:
Vad vet du om mina kunskaper?

Jag har gjort min hemläxa.
De vanligaste felen är fel komponent på fel plats (slarv eller felläsning), och dåliga lödningar, för mycket kladd med lödtenn .

Instruktionerna skulle även komma från den som bygger min.
Han jobbar med att designa elsystem i bilar och är en elektronikkunnig högskoleingenjör från Chalmers.


Utloggad Polpotkin

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 171
  • Hit'er in the shitter
    • Visa profil
    • Sabachthani - Official website
kanske inte direkt på just dina frågor, men man får reda lite på vad byget är och vad det har funnits för problem vid bygget!!
även en mindre bygghandbok om ja inte minns fel.. :)

Hehe jo jo.. Men det svarar som sagt inte på mina frågor. Vad bygget går ut på vet nog alla som ger sig in i det här, och JAG tror inte att jag kommer få så stora problem att bygga den efter att ha byggt bl.a bilbatteriladdare o massa skit under min vistelse på teknikprogrammet ;)

Försökte mest för enkelhetens skull sammanfatta dom frågor som verkade mest aktuella inför bygget, men nu är allt rörigt igen eftersom en del här inte kan sköta sig själva utan måste lägga sig i andras byggen.

Sabachthani - Gothic Doom Metal


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
kanske inte direkt på just dina frågor, men man får reda lite på vad byget är och vad det har funnits för problem vid bygget!!
även en mindre bygghandbok om ja inte minns fel.. :)

Hehe jo jo.. Men det svarar som sagt inte på mina frågor. Vad bygget går ut på vet nog alla som ger sig in i det här, och JAG tror inte att jag kommer få så stora problem att bygga den efter att ha byggt bl.a bilbatteriladdare o massa skit under min vistelse på teknikprogrammet ;)

Försökte mest för enkelhetens skull sammanfatta dom frågor som verkade mest aktuella inför bygget, men nu är allt rörigt igen eftersom en del här inte kan sköta sig själva utan måste lägga sig i andras byggen.
haha just det!! ditt batteri!! galet..!! :lol:
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


olofd

  • Gäst
Hur går det här då?
Är allt beställt och så?
När skall man betala och vart??



Utloggad Stolle

  • Filosofistudent
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 502
    • Visa profil
Kanske en puckad fråga men går denna kompressor att använda i mono-läge? Skulle det alltså fungera att komprimera en mono-signal från sång eller bas? Att helt enkelt strunta i att koppla in den ena kanalen?


Utloggad Violiner

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 223
  • "Musicerande tekniker"
    • Visa profil
Kanske en puckad fråga men går denna kompressor att använda i mono-läge? Skulle det alltså fungera att komprimera en mono-signal från sång eller bas? Att helt enkelt strunta i att koppla in den ena kanalen?

Svar: Ja, det går alldeles utmärkt.
Tillbringar mer tid i elektroniklabbet/verkstaden med audioanalysatorer, oscilloskop, lödstation och kretssimulator än i studion...


Utloggad Stolle

  • Filosofistudent
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 502
    • Visa profil
Ja vad sjutton!

Jag PM:ade Flintan och bad om att få vara med. Jäklar vad kul ändå!
Hoppas det fortfarande finns plats för en till.

Alla demos på kontrollrummet kommer att låta SSL-kompressor framöver!


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
Flintan - finns det några exakta priser ännu!?
Jag är nog inte ensam om att vilja veta det...
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Utloggad tsmalmbe

Jag är mera intresserad av tidtabellen...
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad HomoNeophilus

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 454
  • fnord
    • Visa profil
Priset är väl förstås intressant. Tidtabellen var väl cash till Flintan innan den sista okt? Eller gäller nåt annat?
http://www.psyjuntan.se
http://www.pantunes.se
http://www.ljudmigrering.se


Utloggad idf

  • the face of all your beard
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 919
  • nä nu jädrar!
    • Visa profil
    • sfan00 - breakcore & ambivalens
Priset är väl förstås intressant. Tidtabellen var väl cash till Flintan innan den sista okt? Eller gäller nåt annat?
jo, det verkar som så. men det kan vara lite tricky o betala, när man bara har cirkapriset.. ;)
Flintan är lite väl mkt offline...  ^_^
Swedish dub- and breaksproducer
http://www.idfproductions.se/
Renoverar/restaurerar stränginstrument och slagverk. jonas.wijk@idfproductions.se


Utloggad Zyan

  • Don Zyan
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 929
  • I´m the Z
    • Visa profil
Ja vad sjutton!

Jag PM:ade Flintan och bad om att få vara med. Jäklar vad kul ändå!
Hoppas det fortfarande finns plats för en till.

Alla demos på kontrollrummet kommer att låta SSL-kompressor framöver!

Det borde inte vara några problem (han beställer först när han fått pengar) så jag la till dig på listan.