Forum > Demolåtar
CHROME: Unchained v2
Emulator:
Tony :)
Hur tänkte du inte drar jämt innan reffen? Något som går att ändra med sångmelodi eller nåt sånt tro? :unsure:
Sången äro ett problem, har fått göra alldeles fram o tebax o kompressor o deesser o eq och kompressor och filter och.....ja, ....:) hoppas på nya filer snart ;) Då tar jag tag i mixningesfrågan igen.
Kanske är det så att hela soundet bör bli lite skitigare, framfärallt då gitarren som herrn påpekar.
Ska banka o slå lite till då :)
tack för vänersnäsiska örona :)
Twilight Zound:
Mmm...
Här har man missat en del....
Älskar den härliga blandningen Fransa + Electro...
@TF.. Lite mix mellan Kate Bush och dig själv..Asskönt...Så mycket känsla att man
nästan kan ta på det..
@Emu.. Riktigt fett arr, snygg mix...
@Both...Åker rätt in på Mp3an om det är ok....
Tant Fransa:
--- Citat från: Angelina skrivet 28.09.2007, 14:19:05 ---Den här låter rockar, om man får använda ett sådant ocoolt uttryck, men i dess ursprungliga mening bortom den senare tillkomna trippelironin. Och som sagt, Tant Fransa kan sjunga!
:lol:
--- Slut citat ---
Tack - du bidrog till inspirationen :)
Valdez, TZ: tackar tackar :)
Emulator:
--- Citat från: Twilight Zound skrivet 01.10.2007, 10:17:30 ---Mmm...
Här har man missat en del....
Älskar den härliga blandningen Fransa + Electro...
@TF.. Lite mix mellan Kate Bush och dig själv..Asskönt...Så mycket känsla att man
nästan kan ta på det..
@Emu.. Riktigt fett arr, snygg mix...
@Both...Åker rätt in på Mp3an om det är ok....
--- Slut citat ---
Ibland blir man riktigt riktigt glad av att läsa inlägg. som nu :) Skall fila lite på denna med mixningen och sångfiler...så kanske den blir ännu bättre :) men helt klart, jag är supernöjd med den "som låt". SÅngen sitter (förutom lite tjafs relaterat till ljudkort) som en smäck, eller hur ?
:)
Klart den ska in på spelarn :D tack för lyssning !
Dividend:
Lyssnar nu på v2... Klart lyft. Vet inte riktigt vad jag skall peka på. Den hamnar ju på mp3-spelaren, helt klart.
Tack för ett gratis mästerverk :D (Men skivan skall jag köpa ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida