Forum > Demolåtar
CHROME: Unchained v2
Emulator:
Tackar för den!
Det är nog tamejfanken det absolut mörkast jag kan sjunga..tror jag. :)
Ska se om man kan få ett par till stämmor på kören så det blir lite biffigare att stå på.
Och visst, förutom att sångljudet är blä sjunger fransa fantastiskt :D
tack för fina ord!
1up:
Lyssnade nyss på V1 och 2:an är faktiskt en tydlig förbättring! B)
Det jag med mina lyssningsattiraljer lyckas pricka in av det nya gitarrlägget så fyller det ut fint. Jämför vi version 2 med version 1 låter 1:an klart mindre fylligt. Får ju inte kommentera mixen efter önskemål från herr EMU :P då va... Gitarren lyfter upp groovet fint iaf! Skönt gitarrslut och gitarrpassningar mellan partier.
Okey, ärligt minns jag inte exakt vad som finns i V1, men när Fransas sång dubblas med bassång 01:03 oktaver ner så låter det sådär härligt nice. Nu lite toner emellan som färgar gärna ljusare körer i Fransas register vore skönt. Då är jag inte sen att kommentera V3 :D
Låten heter Unchained och kanske kommer personen loss 03:20. Innan dess en längre kamp mot fjättrorna i en återhållen rythm.
Emulator:
nej, inte om mixen ;)
Tycker oxo att gitaren gör mer "låt" av det hela. kul att kören funkar oxo :D Ska se om vi kan få på ljusare kör oxo, kankse en liten ävre sätmma vore bra....
jo...nog är det så. personen slåss et tag i verserna. breaket är lite...unchained :D
equality:
Yes Wernis did it again! Ett klyftigt lyft. Lyssnar nu bara i bumliga pc-högtalare och kan inte riktigt urskilja det vilda pianoackordet i sticket och det vore synd om det drunknar. Väldigt bra sång som matchar elguran perfekt. Tycker låten ligger under fel kategori.
Emulator:
fel kategori ?
tack för fina ord, fast det eg va riktat till andra :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida