Forum > Demolåtar

CHROME: Unchained v2

<< < (6/19) > >>

DåligtGehör:

--- Citera ---hmm...undras hur jag hittar till samma körstämning utan att låta som era då!?
--- Slut citat ---

Men vill du låta åt det hållet så är du ju på god väg vad det gäller körerna. Fan det går nog hem i stugorna. Lyssna inte på mig å förlora en massa pengar  ;)

Emulator:
good point there. Men som era vill jag inte låta, bara ödesmättat.

tja, jag kan nog förlora många % av 0 kr intäkt :D

hihi

Harmonica mike:
Skön låt och skön uppbyggnad av den samma.Sången är inte hundra varken volym eller tagnings mässigt.Det surar lite på några ställen märks mest i början..Höj sången för bövelen! Allt är inte baskagge och slammer.Har du tillgång till sång av denna dignitet så missbruka den inte! :P

Skojade där,läste att fransan har nåt rackel med sitt ljudkort,så det är taget.Det finns potencial i detta helt klart.Väntar spänt på nästa version.

Mvh
Micael

Emulator:
haha, allt är inte bara baskagge och slammer ;)

nej, som sagt, nya tagningar kommer (finns delvis) och de kan förhoppnignsvis mixas lite högre.

just nu skall jag ta en paus från allt vad mixning heter i ett par dagar :)

tack för lyssning mike!

Light Head:
Är jag den enda som INTE har något negativt att säga om inledningen? Jag tycker den funkar hur bra som helst!

Det enda jag överhuvudtaget hade någon "ehum" känsla på var arpen som hörs tydligt vid 1.30 ungefär. Kanske för att jag känner igen ljudet som något preset någonstans?

Trots att jag har lyssnat säkert 50 11 ggr på låten så håller den fortfarande. Det är inte många låtar som har nått lika högt på min topplista som den här sedan 2005 eller när jag nu gick med i studios forum...

50 11="femtielva"

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion