Forum > Demolåtar

Marsall & Gurano - Se På Tv (KLAR)

<< < (3/3)

MaxB:
Känns som det låter bra i mixen nu. Galna grejer ni hittar på! Roligt ju!

Marsall:

--- Citat från: MaxB skrivet 09.11.2016, 12:10:34 ---Känns som det låter bra i mixen nu. Galna grejer ni hittar på! Roligt ju!

--- Slut citat ---

Tack Max för återkoppling det gillar vi :D
Vi är nog nöjda nu tycker vi med  :D.. :D Och galet e gottmos dä" we like it too B)

Emulator:
ja, när guran kommer in först tappar låten energi. det lixom faller ihop som om luften går ur. fortsätta med lite mer fläsk på trummor?

Även här tycker jag sången saknar lite krisp, hög i volym, men inte så definierad. Hörlurstricket funkar, eller så vrider du upp monitorerna tills det grö lite ont i öronen. det första som skall göra ont är sången :)

Sen kan nog autotune göra wonders med alla stämmor sång tror jag. det sitter nästan ju, men inte allt.

Kul att göra såna här låtar, -mer!

Marsall:

--- Citat från: Emulator skrivet 13.11.2016, 01:14:44 ---ja, när guran kommer in först tappar låten energi. det lixom faller ihop som om luften går ur. fortsätta med lite mer fläsk på trummor?

Även här tycker jag sången saknar lite krisp, hög i volym, men inte så definierad. Hörlurstricket funkar, eller så vrider du upp monitorerna tills det grö lite ont i öronen. det första som skall göra ont är sången :)

Sen kan nog autotune göra wonders med alla stämmor sång tror jag. det sitter nästan ju, men inte allt.

Kul att göra såna här låtar, -mer!

--- Slut citat ---

Tack Emu för återkoppling o frampushande av låten ytterligare  :D
Nu har Gurano kört med alla tillåtna o otilllåtna medel för att mejsla ytterligare efter dina finfina tips!

KR is da shit!!  B) :wub:

Gurano:

--- Citat från: Marsall skrivet 13.11.2016, 20:09:30 ---Tack Emu för återkoppling o frampushande av låten ytterligare  :D
Nu har Gurano kört med alla tillåtna o otilllåtna medel för att mejsla ytterligare efter dina finfina tips!

KR is da shit!!  B) :wub:

--- Slut citat ---
M.A.O så har jag autotunat en del, försökt mejsla sången lite mera, men inte gjort något åt det du beskriver när guran kommer in för jag håller helt enkelt inte med dig där :D
/Gurano

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion