Forum > Färdiga produktioner

WholeSpirit - This is why sparks fly

<< < (3/5) > >>

Toby:

--- Citat från: Roffe H skrivet 07.11.2016, 22:42:37 ---Häftig bas och cool sång, bra låt och ljudbild. Det gnistrar!  :)
/Roffe H

--- Slut citat ---
Tack för lyssning och respons, Roffe!/Toby

Toby:

--- Citat från: equality skrivet 08.11.2016, 00:32:40 ---Coolt! Jo det slår en del gnistor om denna. Oklanderligt lir och sång. De korta synthsolona gillas.

--- Slut citat ---
Roligt att du gillar! Tack!/Toby

Toby:

--- Citat från: Eddi skrivet 09.11.2016, 02:35:16 ---Hm... får inte igång spelaren?

--- Slut citat ---
Funkar för mig! Försök igen./Toby

bjurte:

--- Citat från: Toby skrivet 08.11.2016, 17:49:21 ---
--- Citat från: bjurte skrivet 07.11.2016, 14:44:27 ---Ja vilket härligt driv det är på basen, skitsnyggt,kanske du kunde ratta in en uns mer lågbas på den..
Spännande komposition äre oxo, sångljudet är dock lite skumt och ligger inte riktigt i musiken.

--- Slut citat ---
Tack för fin respons! Ska kolla basen. Var rätt nöjd med den annars. Skulle gärna vilja veta vad som du tycker är skumt med sången och varför den inte gifter sig? Stort tack för lyssning och feedback!/Toby

--- Slut citat ---

Det är den 'dubbleringseffekten' som gör mig lite yr i mössan och att den blir lite för vass och inte flyter in resten rums/eq mässigt..
Fast allvarligt, nu efter ytterligare några lyssningar tycker jag inte det är så farligt längre.. :)

Toby:

--- Citat från: bjurte skrivet 11.11.2016, 12:34:33 ---
--- Citat från: Toby skrivet 08.11.2016, 17:49:21 ---
--- Citat från: bjurte skrivet 07.11.2016, 14:44:27 ---Ja vilket härligt driv det är på basen, skitsnyggt,kanske du kunde ratta in en uns mer lågbas på den..
Spännande komposition äre oxo, sångljudet är dock lite skumt och ligger inte riktigt i musiken.

--- Slut citat ---
Tack för fin respons! Ska kolla basen. Var rätt nöjd med den annars. Skulle gärna vilja veta vad som du tycker är skumt med sången och varför den inte gifter sig? Stort tack för lyssning och feedback!/Toby

--- Slut citat ---

Det är den 'dubbleringseffekten' som gör mig lite yr i mössan och att den blir lite för vass och inte flyter in resten rums/eq mässigt..
Fast allvarligt, nu efter ytterligare några lyssningar tycker jag inte det är så farligt längre.. :)

--- Slut citat ---

Dubbleringseffekten? Förstår inte riktigt men låter bra att det inte är så farligt! :lol: Man vänjer sig som Kjell Höglund sjunger. Tack för återkoppling./Toby

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion