Ha-ha !! Genialiskt, skit häftiga versioner av dessa rock-rökare, undrar vad Richie skulle tycka ??? 
Dock kan jag tycka att första delen (C.i.t) var väldigt murrig och luddig, öppna upp lite briljans,vet ja !!
Ja jag har också undrat vad Richie m.fl skulle tycka

Tack, vad kul att du gillar min verre. Ska se vad jag kan göra åt briljans-avsaknaden på C i t. Tack för synpunkten, bra att veta

Härligt! Idag är jag inte stressad och njuter av det här i fulla drag. Gillar att tolkningen av vad jag känner igen görs så egensinnigt. Gillar din röst som utvecklats gott.
Ja det är skönare att lyssna när man har ro i kropp och själ, kul att du njuter och gillar min tolkning!!

Bra - kul lyssning
Lite vass sång på sina håll tänker jag och kanske lite burkigt sångljud från 142 (kanske för stort rum)
/G
Tack G! Ok så du tycker lite vass sång här och var... Jag får se över eq nån dag!

ohh!synthgodis med smekande sång o när ahh kören kommer in mumsfilli
.. fin fin mix i min lyss ..Lite burkigt/basigt sångljud första sångdelen det ere .. Jag gör en lyss till 
Tack för mumsfilli och allt Marsall

Jo, jag får tydligen se över eq på främst första delen, tack för komment!
Spännande att lyssna på din musik. Man vet aldrig vad som väntar. Snyggt arrat och beundrar också reverbet på sången, vilket är det? Övergången till LZ-låten är lysande. Gillar sån här musikmodaik. Filmiskt och tänker lite på Laurie Anderson. Begåvat är bara förnamnet.
Tack equality, glad att du uppskattar min "musikmosaik"

Jag använder faktiskt det medföljande reberbet i Samplitude, tycker om det. Dock kommer jag inte ihåg nu på rak arm vilka inställningar jag gjort på detta projekt. I Immigrant-song-delen har jag dessutom lagt på en lätt chorus-effekt.
Fin-fin sång och stämmor, imponerande. 
/Roffe H
Tack Roffe, kul att det "imponerar"!