Forum > Demolåtar

Plinkas Child in Time /Immigrant Song

(1/3) > >>

Plinka:
Är i städartagen tydligen... och så hittade jag denna som heller aldrig fick något riktigt avslut i våras.
Deltog ju i tvärtom-festivalen med The Immigrant Song, men då hade jag inte med hela alstret som hade ett "Child in Time"-intro.
Jag satte ihop bägge dessa låtar, och hade någon tanke om att de skulle vara tillägnade dagens immigranter och flyktingbarn. Så jag skrev om texterna lite grann, lite ord här och var, för att de skulle passa dagens tema...

Jaja, kanske är mixen lite otydlig vad gäller leadsången i Immigrant song?

bjurte:
Ha-ha !! Genialiskt, skit häftiga versioner  av dessa  rock-rökare, undrar vad Richie skulle tycka ???  :D
Dock kan jag tycka att första delen (C.i.t) var väldigt murrig och luddig, öppna upp lite briljans,vet ja !! 

MaxB:
Härligt! Idag är jag inte stressad och njuter av det här i fulla drag. Gillar att tolkningen av vad jag känner igen görs så egensinnigt. Gillar din röst som utvecklats gott.

Gurano:
Bra - kul lyssning
Lite vass sång på sina håll tänker jag och kanske lite burkigt sångljud från 142 (kanske för stort rum)

/G

Marsall:
ohh!synthgodis med smekande sång o när ahh kören kommer in mumsfilli :).. fin fin mix i min lyss ..Lite burkigt/basigt  sångljud första sångdelen det ere .. Jag gör en lyss till  :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion