Skön luft
...och hur märkligt det än låter så kom jag att tänka på Putte Wickman... utom att hans instrument inte var fisig synth 
//Space
Putte var bra. Och sonen Basse lirar väl fortfarande? Han spelade in RN platta hos Florian le Sange vill jag minnas.
Ja nu vart den längre o i mitt tycke mer njutning . ..medans middagspotatisen kokar så upp på riden i slutet med trummisen o fortsätt det härliga pianoklinket ytterligare några vänder så får den vettja

Tack för återlyss bäste Marsall. Idéerna tryter tvärt efter två minuter hos mig. Ligger som nån tung gallergrindar där dessvärre.
Snyggt luftigt sound borde utrustas med sång. Tycker jag. Känner, som tur är, inga Svensktoppsvibbar!
/Toby
Puh! f.ör inga svensktoppsvibbar. Sång vore behövligt och om du eller "nån" känner sig manad - be my guest.
Supermysig känsla i låten. Kanske något ytterligare tema, eller sång som växlar av det ursköna pianot.
Kul att höra från dig igen.
Tack Wernis! Lyssnat lite på Gränsfejd. Hitbetonat och supersnyggt proddat. Kan verkligen bli nåt. Kul!

herrejösses. jag kunde svurit på att det var Howard JOnes som slitit fram Jupiteråttan och lirat lite i svenska skogarna!
Totalt otippad blandning av instrument, som ändå funkar helt klockrent tycker jag. Mysig låt, och kul att du luftar lite!
Kul att se dig här igen! Ska lyssna på dina nya alster vad det lider. H J ja, vet att du nämnt honom tidigare och jag lyssnade då och gillade. Kul att det finns en likasinnad.
Hurra, härlig utveckling av denna
Jag tycker fortfarande att synthen är gosig, som en katt att kela med i vintersoffan!
Gillar ju sånadär hornliknande synthljud. : :-). Tack för återlyssning!
Tack alla för lyssning och synpunkter!