Kontrollrummet

Emu ft Plinka: Memory (extended mix) v2 2016-12-04

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Jorå det är mer briljans på Plinka i början men nu känns hon lite kroppslös en EQ-höjning 400-700 föreslås. Du har ju fem sex spår med Plinka och skillnaderna hörs rätt bra. Sedan saknar jag sista tredjedelen där du ju skulle ha kunnat klippa in Plinka igen efter 350 typ på några fraser efter det att trummorna kommit igång igen.
Men det är ju vad jag tycker.... :D
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Marsall

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 635
    • Visa profil
Bra slipat på sångljudet ..nu riktigt passande o ligger fintfint i nivå.. Hade det varit fetguror på reffen hade jag trott det var evenged sevenfold om jag inte tagit fel på grupp Men vad gör det på en bra låt som eran :D


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
Jorå det är mer briljans på Plinka i början men nu känns hon lite kroppslös en EQ-höjning 400-700 föreslås. Du har ju fem sex spår med Plinka och skillnaderna hörs rätt bra. Sedan saknar jag sista tredjedelen där du ju skulle ha kunnat klippa in Plinka igen efter 350 typ på några fraser efter det att trummorna kommit igång igen.
Men det är ju vad jag tycker.... :D

ja du har en poäng. Men det verkar finnas något gdsel med i tagninen som gör att det låter konstigt om spåret. I will fila vidare. Stort tack för konstruktiv input!

Och givetvis är u detta bara radiomixxen. Det riktigt roliga börjar ju efter den här versionen sluter. Kommer mer av den varan!

:)

Bra slipat på sångljudet ..nu riktigt passande o ligger fintfint i nivå.. Hade det varit fetguror på reffen hade jag trott det var evenged sevenfold om jag inte tagit fel på grupp Men vad gör det på en bra låt som eran :D

Försöker faktiskt med gitarren as we speak :) låter grymt bra i mitt huvud, men inte i logic än så länge :D

tack!!
https://soundcloud.com/secondary-protocol