Forum > Demolåtar
Emu ft Plinka: Memory (extended mix) v2 2016-12-04
Emulator:
studinörd :wub:
Eddi:
Oj vilken produktion riktigt riktigt bra. Jag kan se framför mig hur Plinka våndas inför uppgiften men det sitter ju perfekt med körer och allt till denna klart komplicerade låt. Visst en hel del mixtrix har nog behövts men det låter som att ni pratar samma språk ändå, och det där med att stryka sista tredjedelen går jag inte med på den behövs för att landa efter chocken. Otroligt bra jobbat hörni! :D
Henric:
Grymt bra - sången är perfekt, bra text, otroligt fett ljudlandskap och slutet är kanon, gillar hur det byggs upp sakta men säkert igen!
Mvh Henric
Emulator:
--- Citat från: Eddi skrivet 13.11.2016, 02:14:01 ---Oj vilken produktion riktigt riktigt bra. Jag kan se framför mig hur Plinka våndas inför uppgiften men det sitter ju perfekt med körer och allt till denna klart komplicerade låt. Visst en hel del mixtrix har nog behövts men det låter som att ni pratar samma språk ändå, och det där med att stryka sista tredjedelen går jag inte med på den behövs för att landa efter chocken. Otroligt bra jobbat hörni! :D
--- Slut citat ---
"landa efter chocken" :lol:
TACK!
--- Citat från: Henric skrivet 13.11.2016, 09:16:25 ---Grymt bra - sången är perfekt, bra text, otroligt fett ljudlandskap och slutet är kanon, gillar hur det byggs upp sakta men säkert igen!
Mvh Henric
--- Slut citat ---
Tack Henric! Osäker på hur det blir med uppbygnaden där, kommer nog att fippla lite till oavsett, men den blir det väl en radio edit som slutar innan all synthporr börjar om, och en version för musiknördar :)
equality:
Åh vad fint! Stämning rakt igenom. Syntharna hanterar du mästerligt. Jag kan inte hitta nåt att racka ner på. Plinka sång sitter helt rätt. Bra text som harmonierar med musiken. Bra jobbat!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida