Forum > Demolåtar
zzeb - Always Alright
zzeb:
Hej på er!
Var ett tag sen jag la upp musik här. Pysslar lite med en Pöpp låt.
Lyssna gärna och kom med era tankar.
https://soundcloud.com/zzzeb/always-alright-1/s-fnnRA
Eddi:
:D Jag trodde du skulle köra nya EMUTRENDEN MED DRAGSPEL NÄR JAG SÅG BILDEN - MEN NÄ DET VART EN SKÖNT SOULIG LÅT Oj skrek visst men det får vara. Bra stickgura uber alles och riktigt bra sång men mixen kan slipas på - jag vill ha mer gain all over och framförallt upp med den sköna rösten - och dra ett varv till - 2:15 var iofs yellow submarine eller Pennylane men det var länge sedan,,,, Nu vill vi ha minst tre minuter,,, :)
Henric:
Låter gött, gillar sångljudet och din röst! Låten är bra, testa att lägga ett fräckt körarrangemang som kommer in efter ett tag och ett gitarrsolo för att bygga upp den lite mer!
Bra jobbat!
Mvh Henric
Asti:
Snyggt arr och finfin sång! Du skulle kunna bygga på med ett stick, t.ex F - C - E - F nånting
och låta bef komma tillbaks en vända eller bara köra någon vända till med t.ex ett gitarrsolo och sedan fade out.
Kom att tänka på att din röst är som klippt och skuren för den pågående Eagles-festivalen! :)
/Asti
spacetrucker:
Låter bra, snygt arr som redan påpekades. Ställvis tyckte jag att sångvolymen kanske kunde ha höjts en aning.
//Space
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida