Forum > Färdiga produktioner
Roffe H - I Keep The Blues
spacetrucker:
Jag är ingen blues-expert men tycker nog det låter skönt.
En lustig liten grej som jag fäste mig vid (lyssnar i lurar) är att du har rytm-gitarristen till vänster och "melodi-gittarristen" till höger, men sen då solot börjar står det plötsligt en gitarrist i mitten :unsure: ...när man inte hittar nåt annat att såga på alltså :lol:
//Space
Roffe H:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 20.10.2016, 12:35:26 ---Jag är ingen blues-expert men tycker nog det låter skönt.
En lustig liten grej som jag fäste mig vid (lyssnar i lurar) är att du har rytm-gitarristen till vänster och "melodi-gittarristen" till höger, men sen då solot börjar står det plötsligt en gitarrist i mitten :unsure: ...när man inte hittar nåt annat att såga på alltså :lol:
//Space
--- Slut citat ---
Tack spacetrucker för att du kommenterar och har "öronen på skaft", som sagt, det gäller att lyssna och hålla reda på spakarna. Har justerat den lilla fadäsen nu, men det blir säkert mer. :lol:
Roffe H:
Tack för alla tips och råd. Har försökt att få sången närmare, ändrat den konstiga baskaggen och lagt sologitarrerna på samma plats i mitten.
Känns väl rätt så färdig nu... :)
Roffe H
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida