Forum > Färdiga produktioner
Förändringens vind
zzeb:
Härligt svängigt spel. Kanske lite körer på som kommer in för att variera sången. Helt OK och lite poetiskt med tal.
Plinka:
Härligt med dig att du gör mycket olika musik! Texten och sången är lite som en gåta med lite spridda bitar här och var; man tänker och tänker men fattar inte ändå :lol:
Mixen är snygg, dra på lite fylligare bas bara så!
Henric:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 20.10.2016, 12:47:24 ---Lite för stökig för min smak :)
Om jag nu skall säga nåt så är det väl att jag tyckte att sångvolymen kunde sänkas en aning.
//Space
--- Slut citat ---
Petat ner lite grand på sången här och var! :rolleyes:
Henric:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 20.10.2016, 12:47:24 ---Lite för stökig för min smak :)
Om jag nu skall säga nåt så är det väl att jag tyckte att sångvolymen kunde sänkas en aning.
//Space
--- Slut citat ---
Petat lite på automationskurvan på leadvoxen!
Henric:
--- Citat från: bjurte skrivet 22.10.2016, 18:26:56 ---Jäkligt tajt lirat och skönt stökig, kanske att basisten kunde vara lite mindre ivrig under sångpartierna.
Basen är även på tok för middig och hög enl. undertecknad..
Mer lågbas tack.. ;)
/bjurtman
--- Slut citat ---
Kul att du gillar liret, har byggt låten runt basliret och trumloopen....jag gillar basljudet, givet är att det blir extra middigt p g av att det bitvis spelas rätt högt upp på halsen - basen tappar i tydlighet om jag drar på mer lågbas så det får va som det är! :lol:
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida