Forum > Demolåtar

Marsall & Gurano - Infektera mig

<< < (2/4) > >>

Emulator:
Tjo!

Håller med föregående talare om virveln, och att mixen kan pillas lite så sången sticker ut mer.

Låter som ni haft trevligt i stugan =)

Marsall:

--- Citat från: Plinka skrivet 16.10.2016, 20:51:39 ---En glad och härlig energi i både gitarrer och sång. Håller med Asti om att sångtexten bitvis försvinner, kanske hjälper det att minska lite på reverbet?

--- Slut citat ---

Tack Plinka för härlig energi 0 feedback!  :D
Nu har vi vässat på trummor o sången Hoppas det vart till det bättre?

--- Citat från: Emulator skrivet 16.10.2016, 23:58:44 ---Tjo!

Håller med föregående talare om virveln, och att mixen kan pillas lite så sången sticker ut mer.

Låter som ni haft trevligt i stugan =)

--- Slut citat ---

Tack Emu!  :D
Jo nu har vi hottat upp trummorna o försökt tagit fram sången bättre..hoppas det biter bättre nu?
O jodå vi hade det riktigt gottmos! Så det lär nog bli nån favorit i repris får vi hoppas. :D  B)

Eddi:
Kul att höra från bröderna Brothers igen med en skön låt. Är det dubbelkagge jag hör mitt ibland det fina basliret, ja allt är bra sång och allt ligger bra i mixen, har inte hört tidigare flygförsök dock :D

Marsall:

--- Citat från: Eddi skrivet 18.10.2016, 01:30:28 ---Kul att höra från bröderna Brothers igen med en skön låt. Är det dubbelkagge jag hör mitt ibland det fina basliret, ja allt är bra sång och allt ligger bra i mixen, har inte hört tidigare flygförsök dock :D

--- Slut citat ---

Tack Eddie för skön låt o feedback :D
Ja e osäker själv hur det är med kaggen  :)..de e Gurano som bankar på dom o funkar" på basen .. :D

Roffe H:
Fin låt (fyndig tex) bra lirat ...ha det så trevligt i stugan.  :D
/Roffe H

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion