En skön zeb dänga ..skön närhet o fina sångskruvar o där låten precis slutar passar ett stick o sen pang på med reffen igen ..me like!!
Roligt att du gillert. Sångskruvar:) Ja ska försöka få till det på slutet. Tack!
emutrenden 
asså jag kunde inte spela upp låten på sc, den e privat?
du fick en ny följare iallafall =)
Tänkte inte på bilden innan:) Det är min gammelmorfar som hade ett eget Danskapell sas det.
Vet inte varför inte du inte kan spela upp privat länk när övriga kan det? Få se om jag kan ändra den.
Härlig rytmik och sköna musiker.
Tack Max!
Fanken va bra du sjunger !!
Mixen är ganska låg och du borde kunna höja en hel del, trummorna kan jag uppfatta som lite för luddiga..
Men som sagt RÖSTEN är guld, bra låt oxo..Öppna upp lite brilljans bara..
Tack så mycket för sångkomplimangerna. Undrar om jag ska skapa en ny tråd; Mixning for Dummies (Bitigare beat och krispigare krisp) eller nått.
Brukar försöka läsa lite och göra som jag läst men det blir sällan bättre mix för det.
Mmm låter finfint. Man blir lite avis, du sjunger grymt och arret är coolt! Har inga klagomål på mixen i min nuvarande lyssning, möjligen lite låg volym. Annars topp!
Tack Plinka. Du sjunger grymt du också.
Märker att man tappar en hel del då det är lång tid mellan man sjunger. Jag får nöta en hel del med omtagningar innan man blir hyggligt nöjd.
Ska försöka bli bättre på att musicera mera. Man mår så mycket bättre också när man får sjunga lite.