Forum > Färdiga produktioner

Plinka -WinterWave

<< < (3/4) > >>

zzeb:
Tack Plinka. Den fick mej lugn och harmonisk. Jag tänkte från början att oj vilken lång låt, kanske scrolla lite. Men nu lyssnade jag på hela och den fick mej som sagt lugn. Tycker du har utvecklats sen sist jag hörde dej, vad jag kommer ihåg.
Krävs sin skapare att få enkla repetiva melodier att hålla 7 minuter. Bättre en de avslappningsband min sambo brukar spela.

bjurte:
Oj!! Tiden går fort när man har roligt..
7 min ?? Verkligen ??
Man tappar bort sig ganska snabbt hör i den lugna stämningen, gillar hur synthar och vallsång vävs ihop till,tjaa något spännande helt enkelt. 

Marruschkka:
Så kontemplativt och atmosfäriskt stycke du fått till här  :rolleyes: :wub:

Den här avskalade versionen känns mycket mer dynamisk, det blir spännande när det mer avskalade partiet kommer in och man vaggas istället in i dina vackra ton-harmonier.

Mycket effektiv avslappning och så mysigt i det ruggiga höstmörkret. Sånt här behövs. Tack.

Plinka, du är ett sant proffs på det du gör :D

/Marre

MaxB:
Den här gången gick det bättre att koppla av. Förra gången gick det inte så lätt att lyssna (stressat läge).

Gillar att det är enkelt arrangemang.

Plinka:

--- Citat från: zzeb skrivet 23.10.2016, 22:29:38 ---Tack Plinka. Den fick mej lugn och harmonisk. Jag tänkte från början att oj vilken lång låt, kanske scrolla lite. Men nu lyssnade jag på hela och den fick mej som sagt lugn. Tycker du har utvecklats sen sist jag hörde dej, vad jag kommer ihåg.
Krävs sin skapare att få enkla repetiva melodier att hålla 7 minuter. Bättre en de avslappningsband min sambo brukar spela.

--- Slut citat ---
Tack Zzeb! Det är värdefullt att få veta hur "folk" upplever den, då sån här musik har ett särskilt syfte. Och om den fick dig lugn och att det höll i 7 minuter, så är jag nöjd!  :)

--- Citat från: bjurte skrivet 24.10.2016, 14:26:04 ---Oj!! Tiden går fort när man har roligt..
7 min ?? Verkligen ??
Man tappar bort sig ganska snabbt hör i den lugna stämningen, gillar hur synthar och vallsång vävs ihop till,tjaa något spännande helt enkelt. 

--- Slut citat ---
Uppskattar verkligen att få veta hur den upplevs, och att man liksom tappar bort sig i synthar och sång...och att det till och med blir nåt spännande av det och att det tydligen håller i sju minuter...ja det är mer än jag någonsin trodde om denna :D Ska jag vara ärlig trodde jag knappt att nån skulle orka sig igenom den ;) Tack Bjurt!

--- Citat från: Marruschkka skrivet 24.10.2016, 16:29:23 ---Så kontemplativt och atmosfäriskt stycke du fått till här  :rolleyes: :wub:

Den här avskalade versionen känns mycket mer dynamisk, det blir spännande när det mer avskalade partiet kommer in och man vaggas istället in i dina vackra ton-harmonier.

Mycket effektiv avslappning och så mysigt i det ruggiga höstmörkret. Sånt här behövs. Tack.

Plinka, du är ett sant proffs på det du gör :D

/Marre

--- Slut citat ---
Tack Marre! Vad roligt att det funkar så här, ja jag tycker också det blev bättre med det här avskalade, som ofta -less is more!
Det är ju också detta som är så himla bra med KR, man får verkligen bra och konstruktiv feedback så att man kan föra alstren framåt!

--- Citat från: MaxB skrivet 24.10.2016, 20:09:37 ---Den här gången gick det bättre att koppla av. Förra gången gick det inte så lätt att lyssna (stressat läge).

Gillar att det är enkelt arrangemang.

--- Slut citat ---
Tack Max, ja i ett stressat läge är det svårt att koppla av ;) Stort tack för återkoppling, och glad att det enkla arret uppskattas!!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion