Forum > Färdiga produktioner

Plinka -ShaManic Club

<< < (4/4)

Plinka:

--- Citat från: Marsall skrivet 24.10.2016, 10:59:18 ---När har du nästa yogapass ? ..i be there B) Kommer på mig själv att sitta o stampa fot .. körerna vart klockers o ligger som duntäcket ..Härliga syntpassager som slingrar in i kroppen  Sen när dragspelet kommer då satt jag 1 dm övergolvet (no hands).. lång låt?näe alldeles för kort :D  Me like B)

--- Slut citat ---

Haha, vilken härlig kommentar! Skrattar högt när jag föreställer mig hur du sitter 1 dm över golvet!  :lol:
Ska du vara med nästa gång, så kör vi igång om 90 minuter -skynda, skynda!
I alla fall, tack för lyss och återkoppling, kul att det blev bra, och att fötterna börjar stampa av sig själv, det är så jag vill ha det! :DS
Bra att körerna ligger bra så här med ;)

spacetrucker:
Gillar denna mycket... utom virveln i partiet som börjar vid 4 minuter. Men det är bara jag :D

//Space

Roffe H:
Verkligt fin ljudbild, och spännande ljud. Sång och körer sitter verkligen fint för att inte tala om inslaget av dragspel.  :D
/Roffe H

Plinka:

--- Citat från: spacetrucker skrivet 27.10.2016, 12:50:08 ---Gillar denna mycket... utom virveln i partiet som börjar vid 4 minuter. Men det är bara jag :D

//Space

--- Slut citat ---
Thanx space! Tack för dina tankar och återkoppling här med! Bara för att du nämner den där virveln måste jag ta mig en närmare titt på den, så får vi se om den får passera eller om det blir någon förändring.
Annars börjar jag nog känna mig nöjd så här, kanske blir en sista puts på mixen innan den får gå vidare till färdiga.

--- Citat från: Roffe H skrivet 27.10.2016, 21:07:55 ---Verkligt fin ljudbild, och spännande ljud. Sång och körer sitter verkligen fint för att inte tala om inslaget av dragspel.  :D
/Roffe H

--- Slut citat ---
Tack Roffe! Glad att du godkänner och uppskattar ljudbild, körer, sång och dragspel! :D Om några dagar får den gå vidare till färdiga, så jag kommer vidare med livet  :P

Tack alla!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[*] Föregående sida

Gå till fullversion