Forum > Demolåtar
Rymdljud, trummor eller ej? Nu med rytm
Emulator:
lyssnat på den där nya verren. Jag tror helt klart att rätt snustorra trummor skulle lyfta låten. gör ett lite möte med trancegenren, ta sån där oumpig bastrumma, ev någe percussion. jag skulle hellre se att vissa av ljuden får mindre blöta delayer (vilket du redan gjort på nya va?) så att trummor får plats.
my 2 cents :)
ynot:
gillas mycket ....
trummor ör ju trevligt o visst fan skulle det passa in enkelt elektroniskt som kommer o går som det andra i låten ...
riktig bra
tony
equality:
Intressant, snyggt och en del fina scenväxlingar. Tappade dock intresset något sista tredjedelen. Skulle absolut satsa på trummor från partiet ca 01:00 och minuten framåt nånting.
jay thomas:
Yo! Här kommer en färsk version med lite percussion som komplement. Finns några ställen där rytmen blir lite väl avantgarde men det får vara så tsv. Rattlestar Perc
mahan:
Jawisst JayT!
Måste ta tillbaka mitt skarpa uttalande tidigare i tråden, detta funkar ju alldeles förträffligt, en helt ny dimension på låten!
Det är arret som gör det, just så sparsamt med percussion att den inte alltid hörs med den känns. Glad för att det inte blev högljudda skramliga trummor. :D
Helt jäkla snyggt jobbat! :)
h. Johan
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida