Forum > Färdiga produktioner

MaxB - Du Gör Som Du Vill - 2016-09-26

<< < (4/8) > >>

MaxB:
...njae Asti, tror inte vi spänner den strängen mer nu...

Asti:

--- Citat från: MaxB skrivet 26.09.2016, 19:25:58 ---...njae Asti, tror inte vi spänner den strängen mer nu...

--- Slut citat ---

Inbillade mig att du ville ha respons på "Det är rätt, undrar hur det blir då man gör en engelsk version av låten...  Huh?"!
Men frågan kanske var retorisk...?

MaxB:

--- Citat från: Asti skrivet 27.09.2016, 11:48:02 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 26.09.2016, 19:25:58 ---...njae Asti, tror inte vi spänner den strängen mer nu...

--- Slut citat ---

Inbillade mig att du ville ha respons på "Det är rätt, undrar hur det blir då man gör en engelsk version av låten...  Huh?"!
Men frågan kanske var retorisk...?

--- Slut citat ---

Tack att du håller liv i tråden. Njae, det är vackert med en "sunset" och däri finns en risk med att blanda in Sjöblom, inser jag efter dina översättningsförslag.  :lol:

Fuzzbub:
Oops denna har jag missat.   Jag tycker att det låter väldigt bra.   Gillar då du sjunger med din "rena" röst och inte för hest som den kan bli i lugnare alster.  Det är såhär du ska sjunga Max!  :)   
Bra plock utan att konstra till det så att det blir svajigt.   Kontrabas har många vart inne på och tja, jag tror det funkar med både kontra- och elbas bara det spelas växelbas!  Passar finfint.     
Bra jobbat!   /Fuzz

MaxB:

--- Citat från: Fuzzbub skrivet 28.09.2016, 12:59:12 ---Oops denna har jag missat.   Jag tycker att det låter väldigt bra.   Gillar då du sjunger med din "rena" röst och inte för hest som den kan bli i lugnare alster.  Det är såhär du ska sjunga Max!  :)    Bra plock utan att konstra till det så att det blir svajigt.   Kontrabas har många vart inne på och tja, jag tror det funkar med både kontra- och elbas bara det spelas växelbas!  Passar finfint.      Bra jobbat!   /Fuzz

--- Slut citat ---

Håller på att öva den rena rösten - bara sång och gitarr - det bidde en video igår kväll.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion