Forum > Färdiga produktioner
MaxB - Du Gör Som Du Vill - 2016-09-26
MaxB:
...njae Asti, tror inte vi spänner den strängen mer nu...
Asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 26.09.2016, 19:25:58 ---...njae Asti, tror inte vi spänner den strängen mer nu...
--- Slut citat ---
Inbillade mig att du ville ha respons på "Det är rätt, undrar hur det blir då man gör en engelsk version av låten... Huh?"!
Men frågan kanske var retorisk...?
MaxB:
--- Citat från: Asti skrivet 27.09.2016, 11:48:02 ---
--- Citat från: MaxB skrivet 26.09.2016, 19:25:58 ---...njae Asti, tror inte vi spänner den strängen mer nu...
--- Slut citat ---
Inbillade mig att du ville ha respons på "Det är rätt, undrar hur det blir då man gör en engelsk version av låten... Huh?"!
Men frågan kanske var retorisk...?
--- Slut citat ---
Tack att du håller liv i tråden. Njae, det är vackert med en "sunset" och däri finns en risk med att blanda in Sjöblom, inser jag efter dina översättningsförslag. :lol:
Fuzzbub:
Oops denna har jag missat. Jag tycker att det låter väldigt bra. Gillar då du sjunger med din "rena" röst och inte för hest som den kan bli i lugnare alster. Det är såhär du ska sjunga Max! :)
Bra plock utan att konstra till det så att det blir svajigt. Kontrabas har många vart inne på och tja, jag tror det funkar med både kontra- och elbas bara det spelas växelbas! Passar finfint.
Bra jobbat! /Fuzz
MaxB:
--- Citat från: Fuzzbub skrivet 28.09.2016, 12:59:12 ---Oops denna har jag missat. Jag tycker att det låter väldigt bra. Gillar då du sjunger med din "rena" röst och inte för hest som den kan bli i lugnare alster. Det är såhär du ska sjunga Max! :) Bra plock utan att konstra till det så att det blir svajigt. Kontrabas har många vart inne på och tja, jag tror det funkar med både kontra- och elbas bara det spelas växelbas! Passar finfint. Bra jobbat! /Fuzz
--- Slut citat ---
Håller på att öva den rena rösten - bara sång och gitarr - det bidde en video igår kväll.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida