Forum > Färdiga produktioner

WholeSpirit (TobySongs) - Mr Bone

<< < (6/7) > >>

Toby:

--- Citat från: Plinka skrivet 15.10.2016, 15:18:24 ---Har inte hört tidigare versioner, men detta låter luftigt och bra, fin balans mellan frekvenserna, basen är nog lagom nu, för min del hade den nästan fått ta ännu lite mer plats, men det är väldigt fint så här!

--- Slut citat ---
Bra att du inte hört tidigare versioner!  :lol: Skönt att du känner luftigheten, det är den jag strävat efter. Ok, ska kolla basen en extra gång. När du säger mer plats är det upp i volym eller? Tackar för lyssning och feedback! Mvh Toby

Marsall:
Har gjort några lyssningar.funkar finfint utan sång.. Men jag blir inte riktigt vän med guraljudet lite saknar tryck i den ..men det är ju alltid en smaksak  :) Bra groovat

Plinka:

--- Citat från: Toby skrivet 16.10.2016, 18:03:13 ---
--- Citat från: Plinka skrivet 15.10.2016, 15:18:24 ---Har inte hört tidigare versioner, men detta låter luftigt och bra, fin balans mellan frekvenserna, basen är nog lagom nu, för min del hade den nästan fått ta ännu lite mer plats, men det är väldigt fint så här!

--- Slut citat ---
Bra att du inte hört tidigare versioner!  :lol: Skönt att du känner luftigheten, det är den jag strävat efter. Ok, ska kolla basen en extra gång. När du säger mer plats är det upp i volym eller? Tackar för lyssning och feedback! Mvh Toby

--- Slut citat ---
Jag menar nog helt enkelt upp i volym. Det är lite mer tyngd jag saknar, och vet inte om det också kan vara det som Marsall är inne på, med gitarren?

Toby:

--- Citat från: Marsall skrivet 16.10.2016, 18:32:50 ---Har gjort några lyssningar.funkar finfint utan sång.. Men jag blir inte riktigt vän med guraljudet lite saknar tryck i den ..men det är ju alltid en smaksak  :) Bra groovat

--- Slut citat ---
Hoppas du lyssnat på versionen som ligger på SC. Den är ändrad en del. Gjorde de sista ändringarna på den eftersom, som jag skrev innan, jag inte trodde någon skulle lyssna mer här. Tack för fin feedback!/Toby

Toby:

--- Citat från: Plinka skrivet 16.10.2016, 21:03:58 ---
--- Citat från: Toby skrivet 16.10.2016, 18:03:13 ---

--- Slut citat ---

--- Slut citat ---
Jag menar nog helt enkelt upp i volym. Det är lite mer tyngd jag saknar, och vet inte om det också kan vara det som Marsall är inne på, med gitarren?

--- Slut citat ---
Ok, ska kanske höja den någon db eller så. Stort tack för återkommande feedback!/Toby

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion