Forum > Demolåtar
Asti & spacetrucker - For a while
Eddi:
Bra kvalitet på det här lyssnade inte så mycket på texten men jag är säker på att den berör och så gör även arret, trycker på tummen upp :)
pxm:
Mycket proffsig produktion. Låter jättebra.
Gillar stämman på sången och gitarrsolot
gör mig bara så avundsjuk, det är ju helskönt
ju !!! :) Texten är suverän och språket är jättebra.
Denna tillhör bland det bästa någonsin på forumet.
Bra, killar. Bra !!! :)
mvh
Asti:
--- Citat från: zorrow skrivet 16.09.2016, 21:37:52 ---Bra låt och härlig text. Mixen sitter som vanligt. Småmissar i takt mellan kör och leadsång men inte alltför störande. Härligt colab grabbar! :D
--- Slut citat ---
Roligt att låt och text gillas! Och att mixen verkar OK.
Är medveten om att det inte är helt tight mellan leadsång och någon stämma överallt....ska se om jag kanske kan editera det.
Annars blir det väl till att sjunga om de partierna. Ja, rolig utmaning att försöka tonsätta en text! Extra roligt när den är så här bra.
Tack för din feedback!
/Asti
spacetrucker:
Tack för feedback :)
"bland det bästa någonsin på forumet." ...oj, tack :wub:
Jag gillar själv denna mycket, Asti fick det att låta som jag föreställde mig att det skulle låta. "Småmissar i takt mellan kör och leadsång", kanske ja. Jag är så uppslukad av låtens stämning så jag lägger liksom inte märke till sånt.
Håller på att försöka knåpa ihop en video till låten men det går långsamt fram, bokstavligen... min dator vill inte riktigt orka hänga med i svängarna, Adobe Premiere Pro är ett rätt så tungrott program... i synnerhet om man förivrar sig med effekter :P
//Space
Marsall:
Fin låt o text ..O plockguregodis som vanligt ..DubbelSången limmar inte 100 och ligger lite ovanpå det härliga liret Men stör inte så mycket för det .Skönt colab :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida