Forum > Färdiga produktioner

Ella Maria - Without You

<< < (2/3) > >>

ellamaria:
Hej alla,

Tack!!

Jag har skrivit den här låten själv. Jag är 24 år, och jag älskar att skriva låtar. Min första låt heter "Hand in Hand", det är mera "commercial and catchy" :)

Ella

ellamaria:
Ainiin, vielä, en soita itse instrumentteja tässä biisissä, taitoni eivät ole vielä ammattisoittajan tasolla :)

Asti:
Välkommen till Kontrollrummet!
Snyggt arr, snygg ljudbild/mix och du sjunger bra!
Låten är inte riktigt i min smak, men jag är nog inte heller din målgrupp,
så det ska du inte bry dig om!  :)
Hur kommer det sig att du spelat in i Kanada? Vore intressant att höra lite om det.
Nu väntar vi ivrigt på att få höra vad du tycker om vår musik!  :rolleyes:
/Asti

MaxB:

--- Citat från: ellamaria skrivet 04.09.2016, 22:24:49 ---Hej alla,
Tack!!
Jag har skrivit den här låten själv. Jag är 24 år, och jag älskar att skriva låtar. Min första låt heter "Hand in Hand", det är mera "commercial and catchy" :)

--- Slut citat ---

Mina frågor saknar svar - nyfiken...

biomoib:
Oj, du har kostat på produktionen! Du har en fin röst med bra kontroll! Jag tycker dock att du skulle jobba lite mer med dynamiken i rösten, ta i lite mer ibland och hålla igen ännu mer ibland. Nu blir det lite för jämt för min smak. Stå lite längre från mikrofonen och ta i lite mer så minskar biljudet/väsandet lite. På några ställe tar kompet över och eftersom rösten ligger kvar på samma nivå drunknar den lite. Men alla dessa kommentarer är på marginalen för du har något på gång här...  ;o)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion