Forum > Demolåtar
Mr G & Marsall - En natt i Provence
Plinka:
Ja det är skoj att lyssna på vad ni hittar på, bägge lika kreativa! Skrattar gott när jag hör Marsalls upphetsade uttryck, för att inte säga desperat :lol:
I verserna går texten bra fram, men på vissa ställen har ni lagt på reverb och delay i kombination med att det ligger en gitarrslinga i bakgrunden, då flyter det liksom ihop så man inte uppfattar vad som sjungs, men det kanske är meningen?
Gurano:
--- Citat från: equality skrivet 06.11.2016, 03:18:42 ---
Bra, ösig rock. Passar Marsalls röst. Lite vibbar av Nationalteatern. Kanske skall voxen upp en del. Svårt att uppfatta texten ibland.
--- Slut citat ---
Tack för tankar - ska kolla upp voxen
--- Citat från: Plinka skrivet 06.11.2016, 12:20:29 ---Ja det är skoj att lyssna på vad ni hittar på, bägge lika kreativa! Skrattar gott när jag hör Marsalls upphetsade uttryck, för att inte säga desperat :lol:
I verserna går texten bra fram, men på vissa ställen har ni lagt på reverb och delay i kombination med att det ligger en gitarrslinga i bakgrunden, då flyter det liksom ihop så man inte uppfattar vad som sjungs, men det kanske är meningen?
--- Slut citat ---
Tackar - :D
Ska kolla upp sångmixen
/G
Henric:
Varit inne på en återlyssning på denna - go låt denna - nu tycker jag sången ligger mkt bättre, budskapet går fram!
Henric
Marsall:
Tack Henrik för go låt o för återkopplingen ! :wub: :D
Gurano:
--- Citat från: Henric skrivet 13.11.2016, 09:23:49 ---Varit inne på en återlyssning på denna - go låt denna - nu tycker jag sången ligger mkt bättre, budskapet går fram!
Henric
--- Slut citat ---
Tack för återkoppling. Ja med era tips så blev det bättre :D
/G
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida