Forum > Demolåtar

Mr G & Marsall - En natt i Provence

<< < (3/5) > >>

Roffe H:

--- Citat från: Gurano skrivet 23.10.2016, 23:23:26 ---Hade inte tänkt lägga upp mer men Marsall sa till mig att lägga upp denna - å då gör jag väl det.
Marsall och jag sammanstrålade förra helgen i min studio i stugan. Han la sång på denna (bland många låtar vi gjorde :D ) och jag mixade lite och la på lite smågrejor

Tack Emulator, Henric och Roffe

/G
[mp3=200,20,0,left]http://web.comhem.se/goran.werthwein/EnNattIprovence_Ploj2016_23F.mp3[/mp3]

--- Slut citat ---

Bra att du la upp, riktigt bra, härligt ös och schysst sång, ni verkar haft kul i stugan  :lol:
/Roffe H

Gurano:

--- Citat från: Roffe H skrivet 25.10.2016, 19:43:06 ---Bra att du la upp, riktigt bra, härligt ös och schysst sång, ni verkar haft kul i stugan  :lol:
/Roffe H

--- Slut citat ---
Tack - jo vi hade det trevligt - fullt ös ända in på småtimmarna
Vi hann med 5 låtar som rockade fett :D
/G

Henric:
Gillar! Får mej att tänka på Meduza av någon anledning - dubb/chorus effekten på sången kunde gott minskas något enl min mening!
Sången/texten går fram bra bitvis, bitvis inte - låter kanon i övrigt!

Henric

Roffe H:

--- Citat från: Gurano skrivet 25.10.2016, 20:47:53 ---
--- Citat från: Roffe H skrivet 25.10.2016, 19:43:06 ---Bra att du la upp, riktigt bra, härligt ös och schysst sång, ni verkar haft kul i stugan  :lol:
/Roffe H

--- Slut citat ---
Tack - jo vi hade det trevligt - fullt ös ända in på småtimmarna
Vi hann med 5 låtar som rockade fett :D
/G

--- Slut citat ---

Tycker ni har ett fantastiskt bra samarbete... :D Alltid roligt att lyssna på era låtar.
/Roffe H

Gurano:

--- Citat från: Roffe H skrivet 26.10.2016, 13:54:37 ---Tycker ni har ett fantastiskt bra samarbete... :D Alltid roligt att lyssna på era låtar.
/Roffe H

--- Slut citat ---
:D

--- Citat från: Henric skrivet 26.10.2016, 09:21:41 ---Gillar! Får mej att tänka på Meduza av någon anledning - dubb/chorus effekten på sången kunde gott minskas något enl min mening!
Sången/texten går fram bra bitvis, bitvis inte - låter kanon i övrigt!

Henric

--- Slut citat ---
Tackar
Tycker själv att sångeffekten passar rätt skönt :D
Ska kolla över sångens framkomlighet
/G

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion