Forum > Färdiga produktioner
Asti Winterdäck - Låt (klar)
Asti:
--- Citat från: 91:an skrivet 28.08.2016, 21:59:00 ---Skitbra, och ligger rätt i tiden! :) Bra avvägt med verser, stick mm.
--- Slut citat ---
Tack, vad kul!
/Asti
Asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 29.08.2016, 11:07:06 ---Skönt!
Sångljudet låter inte optimalt i min lyssning.
För lite diskant?
Essigt?
Nån annan med bättre lyssning kan nog korrigera vad jag tror.
Edit: inget problem med diskanten i sångljudet, det var de hörlurarna som begränsade.
Nån annan som upplever sången för essig?
--- Slut citat ---
Jo, jag kan hålla med om s-ljuden! Hör det nu.
Roligt att du ändå tycker det låter skönt! :)
Tack för din feedback Max!
/Asti
morgonte:
Lite välmaskerad politik, på min ära! Emellanåt väl maskerad dessutom. Karlsson och tvåkammarbrunnen landar, men mors lille Olle får jag ingen rätsida på. Är inte säker på att den polerade Asti-popen är rätt medium för budskapet, tycker personligen att dagens politiska landskap snarare behöver en någon sorts ny punk, hur den nu skulle kunna låta.
Välgjort, mer avslöjar inte mina små datorhögtalare, tyvärr. Men fortsätt, för all del. Jag lyssnar gärna!
Asti:
--- Citat från: morgonte skrivet 29.08.2016, 17:07:15 ---Lite välmaskerad politik, på min ära! Emellanåt väl maskerad dessutom. Karlsson och tvåkammarbrunnen landar, men mors lille Olle får jag ingen rätsida på. Är inte säker på att den polerade Asti-popen är rätt medium för budskapet, tycker personligen att dagens politiska landskap snarare behöver en någon sorts ny punk, hur den nu skulle kunna låta.
Välgjort, mer avslöjar inte mina små datorhögtalare, tyvärr. Men fortsätt, för all del. Jag lyssnar gärna!
--- Slut citat ---
"Mors lille Olle" står för något i stil med den förlorade trygghetssymbolen från det svunna folkhemmet, som numer ofta bosätter
sig utomlands och som föredrar dagens sekulära samhälle... B)
"Den polerade Asti-popen" var väl här tänkt att låta lite åt Winnerbäck-hållet med förhoppningsvis en del aktuella uttryck och funderingar.
Det är ju inga käftsmällar precis som jag delar ut, men kanske är min musik lite för snäll för att väcka till eftertanke....vad vet jag?
Det här var väl mer ett försök till humoristisk "berättarmusik" och blir nog ingen uppföljning på. :)
Tack för din feedback Stefan!
/Asti
spacetrucker:
Nu har jag lyssnat på denna några gånger och gillar den mer var gång... låter mig inte ens störas av din dialekt :lol:
Skönt när trummor och bas kommer in.
Partiet "Ingen biter den hand..." sitter perfekt.
S-ljuden ja...
//Space
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida