Forum > Färdiga produktioner
Asti Winterdäck - Låt (klar)
Asti:
--- Citat från: Toby skrivet 04.09.2016, 02:43:39 ---Låt där texten är, i mina öron, det bästa! Snyggt arrat och inspelat men Afzeliuskänslan är svår för mig. Kan var toppen för någon annan! :) /T.Wholespirit
--- Slut citat ---
Roligt att du gillar texten i alla fall! :)
Har letat efter en de-Afzelius plugg, men inte hittat nån.... :rolleyes:
Nej, alla kan ju inte gilla Afzelius, men jag tyckte han var väldigt bra tillsammans med Wiehe.
Var också ett stort fan av Hoola Bandoola på 70-talet! B)
Har hur som helst försökt fixa de vassa s-ljuden och höjt sången en liten aning.
Tack för din feedback Toby!
/Asti
Toby:
De-Afzeliusplugg! :lol: Gillade också en del av Hoolas grejor. Vet att de spelade i Sävsjö på 70-talet men jag missade det. Var mer inne på engelsk progg på den tiden./Toby
Asti:
--- Citat från: Toby skrivet 07.09.2016, 18:13:47 ---De-Afzeliusplugg! :lol: Gillade också en del av Hoolas grejor. Vet att de spelade i Sävsjö på 70-talet men jag missade det. Var mer inne på engelsk progg på den tiden./Toby
--- Slut citat ---
Jag hörde dom ett par gånger i Växjö, där jag bodde på den tiden. Har också varit på flera konserter med Afzelius & Wiehe och dom var alltid bra!
Får ibland kommentarer om att min musik låter lite som Afzelius alt Wiehe, men tror det åtminstone delvis beror på min dialekt....
Den här låten trodde jag dock var mer åt Winnerbäck-hållet. :)
biomoib:
Urläckert! Denna känns helt färdig. Bra låt från början, snyggt arrad och producerad. Bra!
Fuzzbub:
Jag kan kopiera det Spacetrucker skrev, rakt av nästan (s-ljuden är ju fixade).
Skönt när det kommer igång och då du tar i lite i sången, då låter det riktigt bra! Klockren text dessutom som gillas skarpt. Hade gärna sett en fortsättning! /Fuzz
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida