Forum > Demolåtar
Dividend - Träblåsstycke nr 1 ver Cc
Leif:
--- Citat från: Emulator skrivet 11.10.2016, 01:56:27 ---
och leif, jag skulle betala pengar för en sådan video. Den elaka jazzmannen Wernborg har ju släppt en ljudfil där jag leker och imiterar en legitarr till hans stora förtjusning, så varför inte ta steget fullt ut å köra en video?
:lol:
--- Slut citat ---
Ja, jag vill inte verka girig, men i det här avseendet så får det vara redigt lukrativt om jag ska göra sak av det. :lol:
Det sägs dock att allt har ett pris... Det skulle mycket väl kunna bli obetalbart. Fast då menar jag bokstavligen.
Inte på det där roliga sättet som inbringar ära, heder och ett fett bankkonto. :mellow: :)
Dividend:
Jag ber vänligt om att ni tar det det här PM. Det hör inte hemma här.
Ska svara alla commenst, så snart möjlig fö. Misströsta inte. ;)
Leif:
Ber om ursäkt för OT. Ska inte upprepas.
Tack för ett bra stycke musik hursomhelst. :)
Plinka:
Kreativt. Lite annorlunda från dig då du inte har med det där lekfulla pianot som du ofta har, men minst lika lekfullt är detta ändå. Så lekfullt antagligen att jag flera gånger kommer på mig själv med att tänka på Pippi Långstrump och barnen på Saltkråkan och den där hunden. Pippi mest i början, och mot slutet mer och mer skärgårdsmiljö....
Mixen snygg, du har låtit alla frekvenser (utom djupbas) ta sin plats och få kaxa sig lite, gillar det. :)
Marruschkka:
Underbart.
På återhörande ^_^
/Marre
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida