Forum > Demolåtar
karl- some reason
zorrow:
--- Citat från: spacetrucker skrivet 23.09.2016, 14:19:58 ---Skön låt med skön, lite melankolisk melodi. Trummorna kunde kanske växa till sig lite efter ett tag och en basist kunde komma med i bilden...
--- Slut citat ---
Kan bara hålla med Space. Lite finslip på sången också. Speciellt uppgången där sluttonerna är lite sura . I slutet kommer ett brummande lågbasljud in som känns lite udda med tanke på att det inte finns bas med i övrigt. Fin låt och bra musicerat!
stajo:
Bra låt, härlig känsla för harmonier. Jag tycker du skall behålla den så här avskalad. Städa upp lite i mixen, kanske någon omtagning och så är det fix :).
Leif:
Vackert stycke. Gillar känslan och harmonierna. Det enda som jag kan klaga på är några sura toner på sången, men överlag så funkar den fint, tycker jag.
Kommer att ge den fler lyssningar. :)
Tack för musiken!
Emulator:
Det låter Karl!
Så till den milda grad att jag glömde helt bort att jag skulle lyssna för att tycka till. Nu försvann jag bara bort i musiken, -gött!
Lite småslappt otajt på något instrument nånstans och en suring på sången nånstans. Om det fixas tycker jag låten är klar.
Grymt skön feel!
karl:
Tnx Alla för lyssningar...Cubase ligger nere, men nytt moderkort och en j-la massa ramminne så vad tiden lider ny sång på denna och suger åt mig av den konstruktiva kritiken ;)
Allt gott k
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida