Grymt sköna gitarrsounds! Svajen gör sitt jobb. Skönt lir som behöver sång. Keep on rockin' 
Mexico-stratans mikrofoner gillar jag. Det låter nästan som klockspel ibland då man rör strängarna. Och svajen är en favorit då den inte överdriver.
Får se vad som händer, den här låten vilar. Det finns en annan låt som handlar om mig och barnbarnet, i 6/8-dels takt, med text av Cykeln och som väntar på att bearbetas vidare med Lazarus trummor nån gång i augusti - där jag sen ska lägga bas, innan den är klar.
Härligt nostalgiskt! Så lät det när det var skoldans och tjejerna i klassen var en decimeter längre än grabbarna...
Tummen upp!
Tack ja, det där var före min tid, så jag får ta igen det nu. Det är kul med svaj.
Mer svaj åt folket - när man väl får höra den så här så inser man hur mycket man saknat den! Go låt!
Svaj is da shit! På tisdag kväll blir det mer live av den varan och även Ebow - då jag i två set under c:a 30 minuter kompar en vän - Jim Jorefors - på hans låtar.
För övrigt spelar vi mina låtar också c:a 30 minuter i två set - då är det akustisk gitarr som gäller för mig.
Restaurang Lilla Wien i Södra stationshuset:
https://www.facebook.com/events/265707173821748/273076416418157/ SKön som bakgrundsmusik, till t ex reklamfilm om cigg som rednecks röker.
Bra!
Är det speciella cigg de röker?
Fin melodi och snyggt strataljud! Kanske borde något mer hända om du ska ha den så här lång. Annars finfint!
/Toby
Melodi och strataljud ska återanvändas på något sätt. Mer ska hända i så fall. Sång och text kan vara bra tillskott.