Forum > Färdiga produktioner
Ditt liv får en mening då
Henric:
--- Citat från: Dividend skrivet 22.07.2016, 10:28:11 ---En gång i tiden fanns det något som net-etiquette, som folk följde för det mesta.
Jag kan ursäkta barska comments, om personen är på fyllan. Har hänt mig med att man säger saker man ångrar.
Bra låt, bra budskap, din sångröst passar till den här typen av musik och instrumentering. Är det här skånska? :unsure:
(Btw Asti, om du läser det här. Skämta hur mycket du vill i mina trådar! :) )
--- Slut citat ---
Detta är dialekt från Nordöstra Skåne - Ö Göinge närmare bestämt! Doatjejen sjunger på rikssvenska dock.... :lol:
Kul att du gillar - nu är körerna och all sång på plats iaf!
Mvh Henric
Henric:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 22.07.2016, 19:16:49 ---Jag uppfattar dig som en super-Skåning med en distinkt accent som jag som Stockholmarer begriper direkt! Är det Lundensiska?
Bra sväng och gillar texten, den är tyvärr förekommande i våra sociala medier. Självhävdelse?
Jättebra det här, kanske bara liite ner på vokalen? :rolleyes:
/Marre
--- Slut citat ---
Kul att du gillar! Dialekten är från Ö Göinge i nordöstra Skåne! Har petat ner leadsången ett par myrben, vill dock ha den lite in your face på denna! Körerna är på plats nu iaf!
Mvh Henric
Henric:
Nu är alla körer och sångspår på plats! Har justerat lite på mixen, släpt på lite mer skrammel på trummorna och sänkt leadsången något! Blev många sångspår på denna, dottern var hemma idag så hon fick slänga på lite körsång på reffarna!
Henric
Asti:
Tycker ljudbilden blev öppnare nu!
Väldigt snygg körsång av dottern!
/Asti
Henric:
Nu är solot på plats och låten börjar kännas klar för min del!
Henric
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida