Forum > Färdiga produktioner

Ditt liv får en mening då

<< < (3/4) > >>

MaxB:
Spegelen  :P

Kul produktioner du får till. Låter så härligt personligt. Gillar också körerna!

Henric:

--- Citat från: MaxB skrivet 29.07.2016, 10:52:34 ---Spegelen  :P

Kul produktioner du får till. Låter så härligt personligt. Gillar också körerna!

--- Slut citat ---

:P Tack MaxB

biomoib:
Superbra spelat! Diggar ditt arr och hur du hanterar instrumenten. Men i mina öron klingar sången i verserna inte bara synkoperade utan väldigt väldigt sent. Jag skulle vilja höra hur det låter om du trycker på med sången i verserna istället för att bromsa.

zorrow:

--- Citat från: biomoib skrivet 04.08.2016, 20:15:22 ---Superbra spelat! Diggar ditt arr och hur du hanterar instrumenten. Men i mina öron klingar sången i verserna inte bara synkoperade utan väldigt väldigt sent. Jag skulle vilja höra hur det låter om du trycker på med sången i verserna istället för att bromsa.

--- Slut citat ---

Kan bara hålla med föregående skribent med den skillnaden att jag tycker att synkoperna sitter där de skall. Däremot trycket i sången skiljer sig från vers till refräng på ett betänkligt sätt vilket kanske är meningen? Mixen är fin och lyssningsvänlig med en softad diskant över det hela. Bra jobbat!

Henric:

--- Citat från: biomoib skrivet 04.08.2016, 20:15:22 ---Superbra spelat! Diggar ditt arr och hur du hanterar instrumenten. Men i mina öron klingar sången i verserna inte bara synkoperade utan väldigt väldigt sent. Jag skulle vilja höra hur det låter om du trycker på med sången i verserna istället för att bromsa.

--- Slut citat ---

Upplever inte att jag bromsar på sången i verserna, rätt stor skillnad på vers och refräng både spelmässigt och även tonartsmässigt...(D-dur i vers och F-dur i refrängen)

Tack för kommentar och lyss! :-) Henric

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion