Forum > Färdiga produktioner
Asti - Only love (klar)
Eddi:
--- Citat från: Asti skrivet 19.06.2016, 23:02:23 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 19.06.2016, 16:27:46 ---Grattis och det är väl så att du är aningens för ung och har växt upp på fel plats. Hade det varit Liverpool så hade fab four blivit fab five jag får återkomma efter riktig lyssning men den här sitter fint fåran :D
--- Slut citat ---
Tack Eddi, ja nu är man panschis på riktigt! B)
Tyvärr är den bistra sanningen att man bara är en blek efterapare,
men jag är nöjd med att du tycker det sitter fint! :)
Tack för alltför snälla omdömen! Det värmer!
/Asti
--- Slut citat ---
Så, nu har jag lyssnat i mixlurarna och måste hålla med pixel allt sitter perfekt - kände mig lite lurad på slutet dock hade gärna hört ett varv till och ett mer riktigt slut. Njutbart är ordet :D
MaxB:
Har lyssnat nån gång men inte mer. Först då jag koncentrerade mig på helheten tyckte jag det tog tid innan det "kom igång". Sen då jag hade "Only love" i bakgrunden och gjorde annat tånkte jag inte så. Då var det bara behagligt att det fanns där.
Asti:
--- Citat från: Eddi skrivet 20.06.2016, 02:09:29 ---
--- Citat från: Asti skrivet 19.06.2016, 23:02:23 ---
--- Citat från: Eddi skrivet 19.06.2016, 16:27:46 ---Grattis och det är väl så att du är aningens för ung och har växt upp på fel plats. Hade det varit Liverpool så hade fab four blivit fab five jag får återkomma efter riktig lyssning men den här sitter fint fåran :D
--- Slut citat ---
Tack Eddi, ja nu är man panschis på riktigt! B)
Tyvärr är den bistra sanningen att man bara är en blek efterapare,
men jag är nöjd med att du tycker det sitter fint! :)
Tack för alltför snälla omdömen! Det värmer!
/Asti
--- Slut citat ---
Så, nu har jag lyssnat i mixlurarna och måste hålla med pixel allt sitter perfekt - kände mig lite lurad på slutet dock hade gärna hört ett varv till och ett mer riktigt slut. Njutbart är ordet :D
--- Slut citat ---
Ja, slutet kunde ev varit lite annorlunda....blir kanske lite avhugget så här..?
Skönt att mixen verkar OK! Tack för feedback Eddi!
/Asti
Asti:
--- Citat från: MaxB skrivet 20.06.2016, 12:15:09 ---Har lyssnat nån gång men inte mer. Först då jag koncentrerade mig på helheten tyckte jag det tog tid innan det "kom igång". Sen då jag hade "Only love" i bakgrunden och gjorde annat tånkte jag inte så. Då var det bara behagligt att det fanns där.
--- Slut citat ---
Hade först tänkt ha den utan trummor och bas igenom hela låten, men kunde inte låta bli. :)
Kanske passar låten bäst som bakgrundsmusik - hissmusik? B)
Tack för dina tankar Max!
/Asti t.f. hissunderhållare :)
MOMA:
Det är kul med musik som man kan höra i flera "kostymer" - den här har just den kvaliteten! När jag hör ackorden flyta förbi funderar jag hur en helt skalad unplugged skulle låta?
Den är bra i sin nuvarande tappning, absolut. Men lite nyfiken blir man:)
MOMA
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida