Forum > Färdiga produktioner

Asti - Only love (klar)

<< < (7/9) > >>

Asti:

--- Citat från: Roffe H skrivet 23.07.2016, 22:49:05 ---Hej Asti, tråkigt att höra att din skada blivit värre...jag har verkligen uppskattat dina låtar, sång, stämmor och härliga komp. Hoppas det fixar sig så småningom, kanske bra att vila öronen en period. Jag är också ledig" livet ut" som du säkert vet, jag brukar ta ledigt hela sommarperioden från musiken och göra annat då, måla snickra etc,. på landstället. I år har det varit mycket getingjakt (ingen trevig sysselsättning precis, biten två ggr.) man sparar i alla fall öronen, jag har nog inte lika svårt som du, men börjar höra illa efter allt poppande i så många år, så öronen får vila i sommar...hoppas vara tillbaka när den mörkare årstiden nalkas...svårt att låta bli gitarren då kan jag tro.
Som sagt, hoppas det inte var det sista man fick höra från din sida, har verkligen gillat.
/Roughe

--- Slut citat ---
Tack för omtanken Roffe!
Jag har tagit det lugnt på senare tid med musicerandet och endast använt
hörlurar i kombination med hörselvadd och på låg volym när jag spelar in med mikrofon.
Annars använt monitorer. Men det verkar tyvärr inte hända något positivt med hörseln utan tvärtom....
Musikdatorn har dessutom börjat trilskas ytterligare och kraschar numera stup i kvarten.
Så det mesta talar för att det är dags att lägga av nu.
Hoppas du får en skön sommar på landet, får vila öronen och slipper fler getingstick!  :)
Ja, i höst kommer det säkert att suga i "inspelningstarmen" igen. Vi får se hur läget är då.
Ha det gott!
/Asti

Henric:
Snyggt Asti!

Harmoniseringen vid ca 115 gillar jag! Det låter Asti dvs bra! Hoppas dina öron piggnar till!

Mvh Henric

Asti:

--- Citat från: Henric skrivet 24.07.2016, 21:34:58 ---Snyggt Asti!

Harmoniseringen vid ca 115 gillar jag! Det låter Asti dvs bra! Hoppas dina öron piggnar till!

Mvh Henric

--- Slut citat ---

Tack Henric! Roligt att du gillar "sticket"!
Jo, man får hoppas att det blir bättre med tiden.
/Asti

MaxB:
Ursäkta att jag dröjt så länge med nästa lyssning  :D
Nu hittade jag falsk love, vid 83, till höger.
Sorry, att jag väntat så länge med denna upplysning  :wub:

Asti:

--- Citat från: MaxB skrivet 25.07.2016, 23:53:25 ---Ursäkta att jag dröjt så länge med nästa lyssning  :D
Nu hittade jag falsk love, vid 83, till höger.
Sorry, att jag väntat så länge med denna upplysning  :wub:

--- Slut citat ---
Gör ingenting, bara tacksam för synpunkter!  :)
Har lyssnat några gånger på stället du nämner, men hör inget som sticker ut!  :unsure:
Har dessutom använt lite cut & paste i sångspåren, så det bör i så fall förekomma på fler ställen...
Någon annan som hör samma sak?
/Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion