Forum > Färdiga produktioner

Asti - Only love (klar)

<< < (6/9) > >>

Marruschkka:
Det är klart det släpper om du bara tar det lugnt, är rätt säker på det.

Jättebra låt♥

/Marre

bjurte:
Lugnt och skönt och som en finstrilad örondusch efter tagit mig igenom Johans märkliga 'Kaffe-hyllning'. :D
Klart vi måste få höra mer av Herr ASTI.
ps:Theremin är ALLTID rätt..   
Och ja, slutet var lite för abrupt..

Asti:

--- Citat från: Marruschkka skrivet 16.07.2016, 00:02:52 ---Det är klart det släpper om du bara tar det lugnt, är rätt säker på det.

Jättebra låt♥

/Marre

--- Slut citat ---
Vet inte om jag kan ta det så mycket lugnare än jag gör nu som pensionär!  B)
Förhoppningsvis blir det bättre med tiden ja.
Roligt att du gillar låten!
Tack för feedback och omtanke Marre!
/Asti

Asti:

--- Citat från: bjurte skrivet 16.07.2016, 12:21:22 ---Lugnt och skönt och som en finstrilad örondusch efter tagit mig igenom Johans märkliga 'Kaffe-hyllning'. :D
Klart vi måste få höra mer av Herr ASTI.
ps:Theremin är ALLTID rätt..   
Och ja, slutet var lite för abrupt..

--- Slut citat ---
Lugnt och skönt var väl ungefär förhoppningen med låten! Finstrilad örondusch en bonus.  :)
Jo, ni lär nog inte slippa mig än på ett tag. Det är svårt att hålla sig ifrån.....
Här var jag lite osäker på om thereminen skulle funka, men det kanske den gör då...
Jaså, du tycker slutet är för abrupt! Hade ju tänkt mig att låten var klar så här.
Får se om jag kommer på och i så fall orkar göra ett nytt slut... Tack för din feedback!
/Asti

Roffe H:
Hej Asti, tråkigt att höra att din skada blivit värre...jag har verkligen uppskattat dina låtar, sång, stämmor och härliga komp. Hoppas det fixar sig så småningom, kanske bra att vila öronen en period. Jag är också ledig" livet ut" som du säkert vet, jag brukar ta ledigt hela sommarperioden från musiken och göra annat då, måla snickra etc,. på landstället. I år har det varit mycket getingjakt (ingen trevig sysselsättning precis, biten två ggr.) man sparar i alla fall öronen, jag har nog inte lika svårt som du, men börjar höra illa efter allt poppande i så många år, så öronen får vila i sommar...hoppas vara tillbaka när den mörkare årstiden nalkas...svårt att låta bli gitarren då kan jag tro.
Som sagt, hoppas det inte var det sista man fick höra från din sida, har verkligen gillat.
/Roughe

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion