Forum > Färdiga produktioner
Toby "Hold Of Another Me"
pxm:
Synthen är pannad för långt till höger. :)
Det blir obalans i mixen. Annars är det en
jättebra produktion och mixen sitter.
mvh
Förlåt, jag hade ett glapp ut till mina monitors.
Synthen är bra och hela produktionen. :)
Du imponerar..
mvh
Toby:
--- Citat från: Bribedant skrivet 03.06.2016, 21:02:33 ---Både låt och produktion lät radiofärdig på den lite kassa lyssningen jag körde. Men det ska ju låta ok i skitspeakers också. Gillar låten, intressantare än mycket av det jag hör på radion.
--- Slut citat ---
Roligt att du gillar Bribedant! Tack för din lyssning!/Toby
Asti:
När jag nu lyssnar på nytt tycker jag sången går fram bra!
Är nog OK nivå på den! Däremot kom jag att tänka på att
"refrängen" Ba-ra-ra-ram etc kanske kunde blivit mer effektfull
med en text där och lite mer aggressiv sång....nu blir den kanske lite passiv...
Hur som helst en riktigt skön låt!
/Asti
Toby:
--- Citat från: Eddi skrivet 04.06.2016, 01:09:49 ---Den här gick på repeat på min padda utan att jag fick höra slutet så jag är skyldig till typ 15 lyssningar jaja. Jag tror du ska höja din röst något i mixen annars tar cymbalerna över eller sänka dessa men nja höja leaden är nog svaret ändå. en skön låt med det där lite speciella typ zappasoundet. :D
--- Slut citat ---
Får tänka lite på sångvolymen men tror nog att den ligger ok trots allt. Lyssna två ggr ska du se. Men jag har det i bakhuvudet när jag lyssnar. :) Kul att du gillar låten och extra kul att du tycker det är zappasound! Tack för dina öron!/Toby
Toby:
--- Citat från: pxm skrivet 04.06.2016, 17:16:18 ---Synthen är pannad för långt till höger. :)
Det blir obalans i mixen. Annars är det en
jättebra produktion och mixen sitter.
mvh
Förlåt, jag hade ett glapp ut till mina monitors.
Synthen är bra och hela produktionen. :)
Du imponerar..
mvh
--- Slut citat ---
Tack för fin kritik pxm! Blev först lite nervös ang. panoreringen. :P/Toby
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida