Forum > Färdiga produktioner
Toby "Hold Of Another Me"
Dividend:
Jag gillar synthen i början. Skön ljudbild, bra mixifierat och som vanligt bra sång!
Roligt att höra dig igen! Medryckande.
Henric:
Härligt musikaliskt och svängigt! Man blir på bra humör av denna låten! :wub:
Mvh Henric
MOMA:
Håller med föregående talare - gillar hela låten rakt igenom, men synten är extra grädde på moset - mycket välgjort och med en klockren känsla! Grattis!
MOMA
Toby:
--- Citat från: Roffe H skrivet 20.07.2016, 23:56:56 ---Måste bara tycka till lite kort så där efter att ha lyssnat...kanonlåt, gillar gitarrljudet och sången funkar bra (även pianisten) :D
/Roffe H
--- Slut citat ---
Stort tack Roffe! Ja pianisten gör så gott han kan. :D/Toby
Toby:
--- Citat från: Fuzzbub skrivet 21.07.2016, 10:29:15 ---Schysst, behaglig låt med en skönt sound. Jag tycker allt ligger precis där det ska förutom då kanske high-hat, speciellt på verserna. Antar att det är det som några upplever "för vasst". Nu råkar jag gilla att det är rätt diskantigt så jag lider inte själv av det. :) Bra jobb! /Fuzz
--- Slut citat ---
Ok, high-haten kan kanske uppfattas så. tack för gillande och lyssning!/Toby
--- Citat från: Dividend skrivet 22.07.2016, 10:32:37 ---Jag gillar synthen i början. Skön ljudbild, bra mixifierat och som vanligt bra sång!
Roligt att höra dig igen! Medryckande.
--- Slut citat ---
Tackar Dividend!
--- Citat från: Henric skrivet 24.07.2016, 21:48:46 ---Härligt musikaliskt och svängigt! Man blir på bra humör av denna låten! :wub:
Mvh Henric
--- Slut citat ---
Härligt att humöret blir på topp, det var meningen att skriva en positiv låt. Tack för din lyssning!/Toby
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida