Forum > Färdiga produktioner

Toby "Hold Of Another Me"

<< < (7/8) > >>

Dividend:
Jag gillar synthen i början. Skön ljudbild, bra mixifierat och som vanligt bra sång!

Roligt att höra dig igen! Medryckande.

Henric:
Härligt musikaliskt och svängigt! Man blir på bra humör av denna låten!  :wub:

Mvh Henric

MOMA:
Håller med föregående talare - gillar hela låten rakt igenom, men synten är extra grädde på moset - mycket välgjort och med en klockren känsla! Grattis!

MOMA

Toby:

--- Citat från: Roffe H skrivet 20.07.2016, 23:56:56 ---Måste bara tycka till lite kort så där efter att ha lyssnat...kanonlåt, gillar gitarrljudet och sången funkar bra (även pianisten)  :D
/Roffe H

--- Slut citat ---
Stort tack Roffe! Ja pianisten gör så gott han kan. :D/Toby

Toby:

--- Citat från: Fuzzbub skrivet 21.07.2016, 10:29:15 ---Schysst, behaglig låt med en skönt sound.  Jag tycker allt ligger precis där det ska förutom då kanske high-hat, speciellt på verserna.  Antar att det är det som några upplever "för vasst".  Nu råkar jag gilla att det är rätt diskantigt så jag lider inte själv av det.  :)    Bra jobb!  /Fuzz

--- Slut citat ---
Ok, high-haten kan kanske uppfattas så. tack för gillande och lyssning!/Toby

--- Citat från: Dividend skrivet 22.07.2016, 10:32:37 ---Jag gillar synthen i början. Skön ljudbild, bra mixifierat och som vanligt bra sång!

Roligt att höra dig igen! Medryckande.

--- Slut citat ---
Tackar Dividend!

--- Citat från: Henric skrivet 24.07.2016, 21:48:46 ---Härligt musikaliskt och svängigt! Man blir på bra humör av denna låten!  :wub:

Mvh Henric

--- Slut citat ---
Härligt att humöret blir på topp, det var meningen att skriva en positiv låt. Tack för din lyssning!/Toby

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion